Ron van Rijn

Zeer tevreden. Prachtig chalet Aurora in St. Anton. Direct bij de piste en apresski! Goede staf uit België.

Heerlijk concept, niets hoeven doen.

André Bredius

Nu voor de vierde keer ski chalet Selva in Italië geboekt. Door Corona twee seizoenen overgeslagen, maar het was weer een zeer goed verzorgde week. Onze complimenten aan Skichalets, maar in het... Nu voor de vierde keer ski chalet Selva in Italië geboekt. Door Corona twee seizoenen overgeslagen, maar het was weer een zeer goed verzorgde week. Onze complimenten aan Skichalets, maar in het bijzonder aan de chalet hosts. Een pluspunt van dit huis is de ruime opzet en dat was voor onze kinderen heel fijn en voor ons als ouders ook. Wij konden gezellig borrelen en de kinderen konden in een andere ruimte heerlijk hun eigen gang gaan. Voor de rest hoeven we niets te benoemen, alles klopt hier.

Fijn chalet personeel, goede formule, ontzorging

Leonie Schouten De Jong

Wij als grootouders hebben het met onze kinderen en onze kleinkinderen heel leuk, goed en gezellig gehad in chalet Angelina. Hele vriendelijke en aardige chalet staf uit Utrecht en ze hebben lekkere... Wij als grootouders hebben het met onze kinderen en onze kleinkinderen heel leuk, goed en gezellig gehad in chalet Angelina. Hele vriendelijke en aardige chalet staf uit Utrecht en ze hebben lekkere maaltijden voor ons op tafel gezet. Ook voor de kinderen een kindermenu en ze konden ook eerder eten en lekker vroeg onder de wol. De kinderen mochten ook een keer zelf hun eigen pizza samenstellen en beleggen, dat deed de staf heel leuk. Verder is het een keurig huis, schoon en ligt goed en mooi.

Ook ideaal als je met (klein)kinderen bent.

Robert Markus

Kregen vanmorgen een belletje van Skichalets of een review zouden willen plaatsen. We hadden nu voor het derde jaar geboekt bij ze en omdat het altijd zo bevalt en we eigenlijk nooit iets op Zoover... Kregen vanmorgen een belletje van Skichalets of een review zouden willen plaatsen. We hadden nu voor het derde jaar geboekt bij ze en omdat het altijd zo bevalt en we eigenlijk nooit iets op Zoover hadden gezet doen we dat graag. Alles is helemaal in orde, het concept, de staf, het eten, het chalet. We boeken hier graag, dus we bevelen deze organisatie zeer aan!

Op een mooie rustige plek in Gerlso

Lodewijk Breeman

In april hadden we ski chalet Helvetia geboekt. Je stapt uit de deur van het ski chalet en met twee stappen sta je bij de lift, op de piste, bij de skiverhuurshop en skischool. Ook een keurig netjes... In april hadden we ski chalet Helvetia geboekt. Je stapt uit de deur van het ski chalet en met twee stappen sta je bij de lift, op de piste, bij de skiverhuurshop en skischool. Ook een keurig netjes verzorgd huis. Alles spik en span. En de chalet staf heeft nog de kers op de taart gegeven met hun heerlijke koken. Wat hebben we lekker gegeten en een super leuke tijd gehad. We komen al zo’n twintig jaar in St. Anton en boeken altijd een verzorgd chalet, maar deze staat met stip op nummer één!

Locatie bij de piste, lift, skishop, ski-huur

rjknapendebilt@gmail.com

De tour-operator waar we dit skichalet hadden geboekt had ons gebeld vanmorgen of we onze mening willen geven over onze vakantie afgelopen winter. Alweer wat weekjes geleden hier op vakantie... De tour-operator waar we dit skichalet hadden geboekt had ons gebeld vanmorgen of we onze mening willen geven over onze vakantie afgelopen winter. Alweer wat weekjes geleden hier op vakantie geweest. Zoals je mag verwachten van een volledig verzorgde chaletvakantie was ook alles echt goed verzorgd. Gastvrouw- en heer Pascale en Gé hebben een eigen bistro gehad en hun ervaring merk je meteen. Ze weten hoe ze zich moeten opstellen naar gasten die hun eigen chalet hebben geboekt. Ze waren er als ze er moesten zijn en ook weer een pas op de plaats als we gezellig met elkaar zaten. Ook qua horecaverzorging wisten ze waar ze mee bezig waren. Uitstekende maaltijden en goed porties.

Horeca ervaring van de staf merk je goed.

Lisa van Voorden

Met een diverse groep op wintersport geweest in chalet Blanchot. Eind maart en de sneeuw was goed. Een alleraardigst stel uit Brabant had ons verwelkomd met een gezellig drankje en wat lekkers... Met een diverse groep op wintersport geweest in chalet Blanchot. Eind maart en de sneeuw was goed. Een alleraardigst stel uit Brabant had ons verwelkomd met een gezellig drankje en wat lekkers erbij. Uitleg van hen gekregen hoe zo'n catered skichalet werkt en we hebben het als een hele fijne formule ervaren. We waren met jong en oud en normaal moet je toch overal voor zorgen, maar nu deed de chalet staf alles voor je. De ouderen gingen na het skiën de sauna in en de kids waren niet uit de jacuzzi te krijgen. We boeken volgende winter weer zo'n catered skichalet. We zijn helemaal om.

Voor het eerst een catered chalet geboekt en zeer bevallen.

Susan Voorthuyzen

In april in skichalet Blanchot in Les Menuires verbleven met onze groep skivrienden. Alles top verzorgd. Het chalet was schoon, de jacuzzi stond iedere middag voor ons aan, het ontbijt en diners... In april in skichalet Blanchot in Les Menuires verbleven met onze groep skivrienden. Alles top verzorgd. Het chalet was schoon, de jacuzzi stond iedere middag voor ons aan, het ontbijt en diners waren uitgebreid en heerlijk. Onze complimenten aan de chalethosts Gé en Pascale.

Voor onze vakantie fijn contact met dames van kantoor. Tijdens onze vakantie liep alles gesmeerd met de chalet hosts.

Chantal van Vloten

Aan te bevelen zo'n catered skichalet

Leuke en aardige chalet hosts, die heerlijk kookten. Locatie chalet Angelina in Sankt Anton is goed. Een prima vakantie gehad met veel lol met ons vaste clubje van 18 vrienden.

Hilda van Gameren

Laatste week van het seizoen in skichalet Blanchot in Les Menuires verbleven. Onze complimenten aan Skichalets, maar bovenal aan de chaletstaf Gé en Pascale. Het chalet was schoon, het eten... Laatste week van het seizoen in skichalet Blanchot in Les Menuires verbleven. Onze complimenten aan Skichalets, maar bovenal aan de chaletstaf Gé en Pascale. Het chalet was schoon, het eten fantastiche, de jacuzzi stond iedere middag al aan voor ons en werd goed onderhouden. Het chalet ligt geweldig. Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Schoon chalet, bekwame chaletstaf, heerlijk eten