cisca odijk

Wel wat problemen met het bedrijf dat het zonnescherm monteerd.moeizame communicatie en bij klachten sturen ze je door naar solano.
inmiddels opgelost

mooie kwaliteit schermen voor een goede prijs.
en de jongens van het montage bedrijf zijn echt top.vriendelijk werken kundig en snel

Ina Oubrie

Alles 100 % naar wens.

Duidelijke website. Komen afspraken na. Prachtige kwaliteit, afwerking en mechanisme uitstekend.

Sinia

Goede service

Schokker

Top ervaring

Transparant en snelle levering op tijd.

L rijsemus

Prima bedrijf knikarm zonnescherm gekocht vanaf inmeten tot installeren alles ging sneller dan we gedacht hadden het enige waar ze aan moeten werken stukje kwaliteit voor installatie ze hebben hem... Prima bedrijf knikarm zonnescherm gekocht vanaf inmeten tot installeren alles ging sneller dan we gedacht hadden het enige waar ze aan moeten werken stukje kwaliteit voor installatie ze hebben hem wel netjes geïnstalleerd maar waren wel zaken wat beter kan oa even stofzuigen nadat men binnen geboord had buiten boorstof opruimen ik had chemische ankers besteld maar ze hadden hem bijna vastgezet met normale bouten tot ik het vroeg afwerking draad binnen liet te wensen over

Goede prijs en goede afwikkeling

A. Brink

Prima service

Bij vragen snelle reactie

Auke

Uitstekende ervaring. Eerste keer online bestelling van één jaloezie op maat. Perfect op maat en heldere bestel/levering updates.

Communicatie updates.

Annelies

Kortingsactie, goede kwaliteit, ziet er netjes uit. Past zo goed als je kunt verwachten.

Paula Halbe

Een uitstekende ervaring, met de winkel en klantenservice

Sevice over de levering, prima te volgen

Chaimae

Erg kwalitatief luxaflex, heel mooi en precies zoals verwacht. Levering is zeer snel

Snelle levering, goede kwaliteit