Deskundigheid

Metin

Gewoon perfect

Rotterdam

Alice la Haye

Altijd een heel prettige ervaring. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Amersfoort

Vooral zo blijven!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw la Haye, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw la Haye, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

A.J

Positief, duidelijk en klantvriendelijk

Gouda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw A.J., hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst op uw vestiging in Gouda. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse... Beste mevrouw A.J., hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst op uw vestiging in Gouda. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M.scherpenhuijzen

Fijne ontvangst. Alles naar wens verlopen

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Scherpenhuijzen, bedankt voor de review en uw mooie waardering. Graag tot ziens voor een volgend kluisbezoek op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Mehtap Akkus

Met één woord TOP!

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Akkus, bedankt voor de positieve review. Wij waarderen dit zeer. Graag tot ziens op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

M. Y.

Uitstekend. Collega Dilan weet alles goed over te brengen en zorgt voor verwelkomende sfeer. Uitgebreid wordt er de tijd genomen om alles uit te leggen en te voorzien in een goede klantenservice.

Delft

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer M. Y., wat prettig dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot ziens op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De... Beste heer M. Y., wat prettig dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw positieve review. Graag tot ziens op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Alka Singh

Heel soepel en medewerkers zijn erg behulpzaam

Vijzelstraat, Amsterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Singh, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u goed geholpen bent op de vestiging. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger... Beste mevrouw Singh, hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u goed geholpen bent op de vestiging. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Joëlle van der Glas

Prima, afspraak makkelijk te verzetten en ook mogelijk op korte termijn

Haarlem

Veiligheid kan ik nog niet beoordelen. Eerste indruk is goed

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw van der Glas, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa |... Beste mevrouw van der Glas, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Fatma Sahin

Fijne ervaring, super geholpen, gezellige medewerkers.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Sahin, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Sahin, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Praat

Vandaag onze eerste kennismaking met De Nederlandse Kluis. Wij werden te woord gestaan door Dilan, een hele prettige, open en empatische medewerkster. Zij wist ons alles heel helder uit te leggen en... Vandaag onze eerste kennismaking met De Nederlandse Kluis. Wij werden te woord gestaan door Dilan, een hele prettige, open en empatische medewerkster. Zij wist ons alles heel helder uit te leggen en gaf ons direkt een fijn en vertrouwd gevoel!!!

Rijnsburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent en fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze medewerkster. Wij helpen u graag... Beste mevrouw (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent en fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze medewerkster. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis