VAB

Johan Fuchs

Alle contacten met VAB, om welke reden dan ook, verlopen altijd vlot met goede en juiste informatie

Seppe

Ik heb een heel goede service genoten en we waren vlot weer op de baan

Degroodt

Alles verliep vlot

Snel en efficiënt Maar moeilijk om mijn lidmaatschap aan de telefoon te bewijzen

Enorm slechte ervaring. Na 3 dagen zelf bellen met garage takelwagen kunnen verzekeren alsook advies gekregen om verder te rijden alhoewel alternator en batterij niet meer goed werkte.

Reactie VAB:

Jammer dat u teleurgesteld bent.
Jammer dat u teleurgesteld bent.
VAB levert echter alleen bijstand, wij verzorgen geen interventies op voertuigen die mobiel zijn, noch voeren wij een sleep omdat uw garage dit vraagt. Pas na een VAB wegenwachter een diagnose heeft gesteld dat een voertuig mobiel is, zal VAB een tussenkomst verlenen.

Jan B

Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen

Tina Govaerts

Vandaag tot 2 maal toe geholpen geweest door de geweldige mensen van VAB. Eerst panne met de eigen wagen en daarna met de vervangwagen. Allebei goed geholpen, met de glimlach bediend en een fijne... Vandaag tot 2 maal toe geholpen geweest door de geweldige mensen van VAB. Eerst panne met de eigen wagen en daarna met de vervangwagen. Allebei goed geholpen, met de glimlach bediend en een fijne babbel op weg naar de vervangwagens. Ook een dikke duim voor de vriendelijke man die me even liet weten dat hij mijn voertuig ging takelen naar de garage. Bedankt voor de hulp en de goede service. Jullie zijn toppers! Mvgr Tina Govaerts

Jozef

Heb jullie sinds de jaren dat ik lid ben, zelden nodig gehad. Maar de keren dat het nodig was, werd ik steeds snel en goed geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Problemen worden opgelost of men wordt naar garage getakeld.

Administratief nok