Jean Muutjens

Mooi park goede ligging huisjes waren proper en ruime kamers en vriendelijk personeel.We hebben een leuk weekend gehad.

We hebben genoten van een mooi en proper huisje, b.b.q. bestelling was top en lekker.
Een aanrader om terug te komen.

Airi Cluyse

Leuk verblijf, leuke huisjes in groene omgeving. Huisje praktisch ingedeeld. Wel jammer dat enkele stuks van het keukengerief vuil waren, we hebben mogen starten met afwas. Huisje zelf was anders... Leuk verblijf, leuke huisjes in groene omgeving. Huisje praktisch ingedeeld. Wel jammer dat enkele stuks van het keukengerief vuil waren, we hebben mogen starten met afwas. Huisje zelf was anders proper maar de terras niet. Veel zand en vuiligheid en tuinmeubels hangden vol met uitwerpselen van vogels. Zou leuk zijn als terras en tuinset ook proper gemaakt wordt voor aankomst. Maar behalve deze paar puntjes wel leuke vakantie gehad!

Goed verblijf jammer dat er geen degelijke stofzuiger aanwezig was en een dweil en trekker

Rita De Vos

Het feit dat we alweer geboekt hebben voor het volgende jaar betekent dat we er graag verblijven .
Het is een prachtig vakantiepark. Goed onderhouden , huisjes zien er langs de buitenkant verzorgd uit en het groen wordt goed onderhouden .
Het enige waar wij ons aan storen is dat de properheid te wensen laat .
En nu in ons laatste verblijf pover wat de tuinmeubelen betreft
Maar verder geen negatieve commentaren .

Het was een zeer aangenaam verblijf, dit nog meedelen, een parasol was een hoek kapot. we hebben dat niet gemeld.
mooie kamers, mooi verzorgde ruimte, kwamen niks te kort. hartelijk dank voor de gastvrijheid. fam , Toremans / Bertels.

Willy Allaert

We zijn goed aangekomen en gemakkelijk dat je met de card alles kan bedienen , ingang , deur openen , zwemkom .
Spijtig genoeg heb ik na 2 dagen de vakantie moeten afbreken door ziekte . Maar niet getreurd , wij nemen deze vakantie nog eens opnieuw op latere datum .
Groeten Allaert

We hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij jullie .

Patricia Van Slooten

Cochem kan van dit park een hoop leren , vriendelijkheid snelheid en netheid

Johan van den Eynde

Prachtig huis met alle comfort! Rustige ligging en mooie tuin.