Edwina Debodt

Mooie week gehad,natuurlijk is dit ook door het prachtige weer.Komen nu al 16 jaar naar jullie park en elk jaar zie je het park mooier worden.Enig min puntje,wij hebben weerterbergen leren kennen... Mooie week gehad,natuurlijk is dit ook door het prachtige weer.Komen nu al 16 jaar naar jullie park en elk jaar zie je het park mooier worden.Enig min puntje,wij hebben weerterbergen leren kennen omdat er heerlijk gevist kan worden,jammer genoeg zie je elk jaar de vangsten minder en minder worden met dit jaar wel een hele flauwe vangst.
Mvg Decleir Danny & de Bodt Edwina

Philippe Goeminne

Mooie huisjes vriendelijk personeel
Wij komen zeker nog eens terug
Een aanrader

Gerda Volders

Heel fijne sfeer, snelle oplossing bij een probleem.

Maar wel spijtig dat je niet kan parkeren aan de woning

Janssens Wim

Het was een fantastisch verblijf. We komen volgend jaar zeker terug.🙂

Wij hebben met de ganse familie enorm genoten van het vakantiepark en voornamelijk het zwembad.
De ligging is ook perfect op loopafstand van het strand.
Enige minpuntje: wij hadden een...
De ligging is ook perfect op loopafstand van het strand.
Enige minpuntje: wij hadden een culinair huis, maar de hygiëne in de keuken (vuile koelkast, kruimels in de lades en kasten, smerige BBQ,...) liet echt te wensen over. Ook de toiletten stonden, dus graag wat extra tijd en instructies aan het onderhoudspersoneel geven.

De ligging is top,de kampeerplaatsen zijn ruim.Maar het sanitaire gedeelte is veel te weinig voor het aantal gasten.3 vrouwenwc en 2 douches waarvan 1 defect,en dit voor 60 staanplaatsen

De app om op die manier een activiteit te plannen was heel praktisch.
De kinderen vonden de aangeboden activiteiten leuk.

Jammer

Dat de lakens niet inbegrepen waren in verblijf
En is zeker niet duidelijk bij boeking

Daardoor heb indruk in goedkoper park te zitten
Maar is niet zo