Prijs/kwaliteit zeker niet voor herhaling vatbaar en zeker niet wanneer prijzen volgens de klantendienst variabel zijn. Geboekt met vroegboekkorting en 2 weken voor vertrek toevallig gekeken en de... Prijs/kwaliteit zeker niet voor herhaling vatbaar en zeker niet wanneer prijzen volgens de klantendienst variabel zijn. Geboekt met vroegboekkorting en 2 weken voor vertrek toevallig gekeken en de prijs was meer dan 100euro minder. Heel jammer dat jullie mensen oplichten/lokken met vroegboekkorting die dus dubbel en dik betaald is.

Echt suuuuuper !

Paul Victoor

Zeer mooie en nette vakantiewoning. Eind april en +/- 8 graden dan is de sauna (wel klein) een zeer aangename uitrusting. De berging was juist groot genoeg om onze fietsen te stallen. Vriendelijk... Zeer mooie en nette vakantiewoning. Eind april en +/- 8 graden dan is de sauna (wel klein) een zeer aangename uitrusting. De berging was juist groot genoeg om onze fietsen te stallen. Vriendelijk personeel. We hebben genoten van ons verblijf.

Joanna Usherwood

Het is fijn een wellnes huisje te hebben, maar misschien de wellnes uitbreiden. Iedereen was heel vriendelijk we hebben genoten van onze midweek

Rustig, overzichtelijk park

Ondanks het minder goede weer was het een heel ontspannende vakantie.
De sauna zorgde voor warmte in deze koude, tegen het vriespunt aan, week.
De omgeving is prachtig en de wandelingen...
Ondanks het minder goede weer was het een heel ontspannende vakantie.
De sauna zorgde voor warmte in deze koude, tegen het vriespunt aan, week.
De omgeving is prachtig en de wandelingen die we gemaakt hebben waren zeer mooi.
We hadden wel graag wat meer gezellige cafés gezien in de omgeving.
Maar de vakantie was top en de mensen waren vriendelijk!

Nederlandse taal

We komen hier zeker terug! Ons verblijf was perfect.

Ruth Scrivens

Toffe huisjes. Slaapkamer uitzicht met bomen fantastisch

Jef De Kinderen

Verzorgd en rustig park met huisje dat zeer goed verzorgd is.