Rust en prachtig ingericht park

Mooi, rustig park, comfortabele bungalows met privacy

Bart van Belleghem

Gewoon slapen in zo een beachvilla vindt ik zeer leuk wakker worden met geluid van de zee is gewoon de max en direkt aan het strand gewoonweg SUPER!!!

Wifi moet en kan beter,

Huisje zeer netjes
Tafel iets minder onderhoudsvriendelijk: kruimels kunnen makkelijk in de tafel blijven
Hier en daar kleine spinnetjes, check voor aankomst huurders

Marianne Plaetevoet

Zoals U ziet is mijn beoordeling helemaal positief. Alleen 1 minpuntje : veel vakantiegangers lappen het parkeerverbod bij de accommodatie aan hun laars maar dat zal ons niet weerhouden om terug te... Zoals U ziet is mijn beoordeling helemaal positief. Alleen 1 minpuntje : veel vakantiegangers lappen het parkeerverbod bij de accommodatie aan hun laars maar dat zal ons niet weerhouden om terug te keren

Pedro De Bock

Muffe badkamer en luide muziek vrijdag en zaterdag nacht op het park
Ook boeking van ons zonder kinderen lodge toewijzen naast kinderen speeltuin met veel lawaai tot gevolg
Misschien...
Muffe badkamer en luide muziek vrijdag en zaterdag nacht op het park
Misschien rekening houden met de opgegeven boeking en koppels rustigere ligging geven indien mogelijk

Els Lansens

Top vakantie. Sterk genoten. We zijn al enkele malen geweest en zouden graag nog komen

Robbe Vanden Bossche

Het was geweldig!
Zeer mooi park hiervoor koos ik altijd voor Europarcs maar ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb!

Prachtige huisjes en prachtige inrichting

Zalige ligging & uitzicht, aangename ruime leefruimte. Perfect voor wandelen, fietsen en genieten van natuur.