Fijn verblijf voor een midweek met een mooie omgeving. Hygiene kon beter in met name de badkamer, nacontrole ook als mensen zelf het huisje schoonmaken lijkt wel wat aandacht te krijgen. We zijn van... Fijn verblijf voor een midweek met een mooie omgeving. Hygiene kon beter in met name de badkamer, nacontrole ook als mensen zelf het huisje schoonmaken lijkt wel wat aandacht te krijgen. We zijn van plan nogeens langs te komen.

Gezellig en kindvriendelijk.

Gezellig park, maar de huisjes waar wij verbleven waren niet goed onderhouden: te weinig stopcontacten, opbergruimte van schoonmaak materiaal is niet groot.
Voor de rest waren we echt tevreden...
Voor de rest waren we echt tevreden over onze vakantie en het park

Gezellig en leuke omgeving. Kom waarschijnlijk nog een keertje 😉

Jan Coosemans

Top park, top huis, spijtig van de rioolgeur in de benedendouche die na 1 interventie van het serviceteam
niet volledig verdwenen was.

Rust van het domein en de vele goede fietswegen

Kirsten Quirynen

Park op schitterende locatie, goeie voorzieningen. Huisjes echter nood aan grondige renovatie (niet meer in stijl van vandaag + zeer verouderde badkamer + slechts 1 toilet voor huisje van 6) en... Park op schitterende locatie, goeie voorzieningen. Huisjes echter nood aan grondige renovatie (niet meer in stijl van vandaag + zeer verouderde badkamer + slechts 1 toilet voor huisje van 6) en betere tools in de keuken (wij hadden bijvoorbeeld slechts 1 braadpan om iets in te bakken voor ons 6)

Er zouden wat renovatie mogen gebeuren aan tropisch zwembad.
Het restaurant wat updaten en avondopening uitbreiden. Autoverkeer beperkend tot hoogst noodzakelijke.
Wel aangename dagen...
Er zouden wat renovatie mogen gebeuren aan tropisch zwembad.
Wel aangename dagen beleefd met kleinzoon.
Bedankt

Luc Van Van Horebeek

Doe zo verder

Harde bedden
Mieren, wel geholpen met mierendoosjes
Op sommige plekken veroudering van de huisjes zichtbaar vb afbladerende schilderwerken in de living vermoedelijk door vocht? Harde bedden
Mieren, wel geholpen met mierendoosjes
Broodrooster, microgolf niet proper en niet bruikbaar

Vinden het wel een prachtig en rustig park. Veel speelmogelijkheden, top met de bootjes op het water.
We zien dat er in het park geinvesteerd wordt. Nu in de huisjes zelf terug investeren?