• Home
  • $

Overstappen Trustpilot

Ontdek waarom kiezen voor Feedback Company beter is voor jou, je bedrijf én de maatschappij, en stap over.

Profiteer tijdelijk van onze overstapweken.

1e maand gratis reviewen

12 maanden

€ 42,- per maand

€ 139,- per maand

• uGoogle integratie

Het tonen van gele sterren in de organische en betaalde zoekresultaten van Google en Bing.

• uVerzamel account

Meerdere webshops? Met het multi-account worden al deze reviews gebundeld en getoond op één reviewpagina. De webshops behouden uiteraard ieder hun eigen reviewpagina.

• uInternationaal

Verstuur uitnodigingen in de juiste taal. Vraag onze experts welke talen/landen beschikbaar zijn.

• uCertificaat

Deel aan het begin van het jaar het resultaat met je klanten met het unieke Feedback Company certificaat. Kies uit een Online kit en/of een Print kit. Je ziet hierop het aantal reacties en het gemiddelde cijfer.

• uProductreviews

Heb je een webshop? Feedback Company biedt de mogelijkheid om reviews per product te verzamelen. Klanten kunnen naast hun geschreven review ook een foto meesturen. Al deze unieke content op jouw website zorgt voor een nog betere vindbaarheid in Google.

• uVideoreviews

Online videomarketing wordt steeds populairder. Een video zegt meer dan 1000 woorden. Zeker met de nieuwe generatie klanten, een generatie die online leeft, kijkt en koopt.

• uKlantonderzoek

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

• uMedewerkersonderzoek

Het medewerkersonderzoek van Feedback Company geeft breder en doorlopend inzicht in thema’s als motivatie, betrokkenheid, bevlogenheid en klantgerichtheid. Dit resulteert in gerichte verbeteracties.

Logo Feedback Company

3 maanden

€ 42,- per maand

overstappen trustpilot

12 maanden

€ 139,- per maand

Hoe werkt het?

Kennismaken

Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we je wensen en behoefte.

Voorstel

Op basis van je wensen en behoefte ontvang je een scherpe offerte waar je blij van wordt.

Tekenen

Ook zo enthousiast over de offerte? Na het online akkoorderen gaan wij direct aan de slag.

Starten

Eerder verzamelde reviews van Trustpilot importeren wij in je account. Je bent klaar om te starten!

Zo simpel werkt de tool

Handige inbox

Filters

Bouw eigen vragenlijst

Uitnodiging op maat

Statistieken

Review Widgets

Wij geloven in gelijke kansen

Feedback Company doneert voor iedere review 1 liter schoon drinkwater!

Feedback Company gelooft in gelijke kansen en een betere, eerlijke wereld. Voor iedereen. Daarom vinden we het belangrijk om ook op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen onze bijdrage te doen.

Elemental Water Foundation is een stichting die de cyclus van armoede en slechte leefomstandigheden in ontwikkelingslanden wil verbeteren. Dat doen zij d.m.v. educatie, empowerment én de aanvoer en zuivering van zoet water middels duurzame energie: de zon. Een duurzaam project dat schoon drinkwater toegankelijk maakt voor mensen in ontwikkelingslanden.

Benieuwd naar wat er bereikt is in samenwerking met Elemental Water Foundation? Kijk dan even deze video of bekijk de website.

Kies je pakket

Feedback

vanaf € 42,- per maand

450 uitnodigingen

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Feedback.

Korte contractduur vanaf 3 maanden

N

Stel zelf een vragenlijst samen

N

Review widget voor op je website

Goed vindbare bedrijfspagina

Triggernotificaties

Personaliseer je uitnodiging

Reviews bij Google Ads / Shopping

NPS & CES vraag

Pro

Tot 1000 uitnodigingen

Op zoek naar meer uitnodigingen en/of heb je meerdere website domeinen? Kies dan voor Pro.

Alles uit pakket Feedback

API GET voor custom reviewwidget

Tot 4 talen/domeinen

Platinum

Tot 2000 uitnodigingen

Voor organisaties die veel feedback verzamelen. Nodig tot 2000 klanten per maand uit met Platinum.

Alles uit pakket Feedback

API GET voor custom reviewwidget

Tot 6 talen/domeinen

Kennismaken?

We helpen je graag verder met je vragen en een passende offerte.

Naam(Required)
Ik wil graag meer weten over:(Required)
(KTO=Klanttevredenheidsonderzoek) (MTO=Medewerkerstevredenheidsonderzoek)
Hidden
timestamp
Akkoord(Required)

Veelgestelde vragen

Hoe lang loopt het contract?

Bij Feedback Company kun je al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je op je gemak proberen of het wat voor je is.

Wat is het verschil tussen reviews en onderzoek?

Klantonderzoek geeft verdiepend inzicht in de prestaties per bedrijfsproces. Zo kan er gericht gemeten en verbeterd worden. Bedrijfsreviews meten de ervaringen met de organisatie.

Wat is de opzegtermijn?

Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.

Kan ik tussentijds upgraden?

Je bestaande pakket kun je altijd upgraden. Feedback Company biedt oplossingen voor het verzamelen van reviews tot uitgebreid tevredenheidsonderzoek op basis van bepaalde processen.

Ik wil overstappen. Kan ik mijn reviews importeren?

Het importeren van de eerder verzamelde reviews is geen probleem, zolang deze maar zijn verzameld via een Google reviewpartner.

Kan ik mijn platform koppelen?

Feedback Company heeft een kant-en-klare integratie met de meest gebruikte webshop/website platformen. Zo kun je gemakkelijk automatisch uitnodigingen versturen.

Is mijn data veilig?

Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

We hebben een speciaal team dat jou graag verder helpt! Bereikbaar per telefoon en/of e-mail. Ze staan iedere werkdag klaar voor jou.