Direct starten

Abonnement vanaf 3 maanden
N
Verstuur uitnodiging in je huisststijl
Nederlandse support

Hoe werkt het?

Voorstel

Op basis van je persoonlijke wensen en behoefte ontvang je een correcte offerte waar je blij van wordt.

Tekenen

Ben je ook zo enthousiast over onze offerte?  Na een wederzijdse overeenkomst kunnen we samen van start!

Starten

We starten samen aan een nieuw avontuur!

Pakketten

Feedback

vanaf € 42,- per maand

450 uitnodigingen

Simpel en gemakkelijk reviews verzamelen? Kies dan voor Feedback.

Korte contractduur vanaf 3 maanden
Tot 2 talen/domeinen
N
Stel zelf een vragenlijst samen
N
Review widget voor op je website
Goed vindbare bedrijfspagina
Triggernotificaties
Personaliseer je uitnodiging
Reviews zichtbaar in Google Ads
NPS & CES vraag

Pro

Op aanvraag

Tot 1000 uitnodigingen

Op zoek naar meer uitnodigingen en/of heb je meerdere website domeinen? Kies dan voor Pro.

Alles uit pakket Feedback
API GET voor custom reviewwidget
Tot 4 talen/domeinen

Platinum

op aanvraag

Tot 2000 uitnodigingen

Voor organisaties die veel feedback verzamelen. Nodig tot 2000 klanten per maand uit met Platinum.

Alles uit pakket Feedback
API GET voor custom reviewwidget
Tot 6 talen/domeinen

Direct starten

Vul hieronder je gegevens in en wij gaan direct aan de slag.

"*" indicates required fields

Naam*
* Verplicht
Ik wil graag meer weten over:*
Pakket*
Hidden
timestamp
Akkoord*

Waarom Feedback Company?

Kortlopende contracten

Als enige partij bieden wij kortlopende contracten vanaf 3 maanden. Zo kun je het rustig uitproberen zonder fikse investering.

Reputatie van A tot Z

Wil je graag meer diepgang uit het onderzoek halen om je dienstverlening te verbeteren? Wij bieden ook uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek aan met consultancy en verbetertrajecten.

Opgericht in Nederland

Made in Holland! Opgericht in 2010 en sinds 2014 opererend vanuit De Jaarbeurs in Utrecht. Wij zijn de enige aanbieder van reputatiemanagement oplossingen die nog in Nederlandse handen is. Hier zijn wij stiekem best fier op.

Google Premium Partner

Wereldwijd zijn er ongeveer 30 organisaties die het label ‘Google Premium Review Partner’ mogen uitdragen.

Prijs-Kwaliteit

Al onze oplossingen bouwen wij in-house. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd in ontwikkeling en hoge kwaliteit tegen een gunstig tarief.

Integraties

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

We zijn fair

Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Onze feedback wordt geverifieerd op echtheid, en altijd gecontroleerd volgens een vaste checklist.

We hebben lef

Stil zitten, daar doen we niet aan. Comfort zones, daar doen we óók niet aan. Feedback Company is het liefst de beste van de klas. Dat lukt ons door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd koel te houden.

We geloven in data

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Veelgestelde vragen

Hoe lang loopt het contract?

Bij Feedback Company kun je al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je op je gemak proberen of het wat voor je is.

Wat is het verschil tussen reviews en onderzoek?

Klantonderzoek geeft verdiepend inzicht in de prestaties per bedrijfsproces. Zo kan er gericht gemeten en verbeterd worden. Bedrijfsreviews meten de ervaringen met de organisatie.

Wat is de opzegtermijn?

Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.

Kan ik tussentijds upgraden?

Je bestaande pakket kun je altijd upgraden. Feedback Company biedt oplossingen voor het verzamelen van reviews tot uitgebreid tevredenheidsonderzoek op basis van bepaalde processen.

Ik wil overstappen. Kan ik mijn reviews importeren?

Het importeren van de eerder verzamelde reviews is geen probleem, zolang deze maar zijn verzameld via een Google reviewpartner.

Kan ik mijn platform koppelen?

Feedback Company heeft een kant-en-klare integratie met de meest gebruikte webshop/website platformen. Zo kun je gemakkelijk automatisch uitnodigingen versturen.

Is mijn data veilig?

Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

We hebben een team speciaal die jou graag verder helpt! Bereikbaar per telefoon en/of e-mail. Ze staan iedere werkdag klaar voor jou.