Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Wim Schlüter

Prettige ervaringen met De Nederlandse Kluis vanaf het begin dat we huurden.

Almelo

Ontwikkeling van n systeem dat maakt geen mede- klanten tegen te komen beneden; zo'n confrontatie komt je gevoel van veilig zijn niet ten goede.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Schlüter, hartelijk dank voor uw review. Het kan gebeuren dat meerdere klanten op een zelfde moment de kluis willen bezoeken. Iedere bezoeker is op naam geregistreerd en dus ook bekend... Beste heer Schlüter, hartelijk dank voor uw review. Het kan gebeuren dat meerdere klanten op een zelfde moment de kluis willen bezoeken. Iedere bezoeker is op naam geregistreerd en dus ook bekend bij onze beveiliging. Onze medewerkers houden om privacy redenen altijd rekening wanneer iemand door kan lopen. Uw opmerking wordt wel ter algemene verbetering in de toekomst meegenomen. Wij zijn u dan ook graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis.

Klinkenberg

Rijnsburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Klinkenberg, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Klinkenberg, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Van der Heijden

Al jaren tevreden klant, heel professioneel en altijd vriendelijk

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van der Heijden, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Van der Heijden, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Sriram

Heel goeie ervaringen

Almere

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Sriram, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De... Beste mevrouw Sriram, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

R. L. G Engelbert

De ontvangst was vriendelijk en behulpzaam.

Maastricht

N.v.t.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Engelbert, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Engelbert, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Mispelblom

De medewerkerster altijd behulpzaam wn vriendelijk

Maasdijk

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Mispelblom, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Mispelblom, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Belamine

Fantastische service en buitengewoon vriendelijk personeel! Ik ging vandaag op reis en hoewel ze eigenlijk al gesloten waren, stonden ze erop dat ik toch nog mijn kluis kon openen. Ik waardeer hun... Fantastische service en buitengewoon vriendelijk personeel! Ik ging vandaag op reis en hoewel ze eigenlijk al gesloten waren, stonden ze erop dat ik toch nog mijn kluis kon openen. Ik waardeer hun flexibiliteit en vriendelijkheid enorm. Bedankt, Nederlandse Kluis, voor de uitstekende service en het geruststellen van mijn reis! Jullie hebben een klant voor het leven bij me gewonnen.

Amsterdam Vijzelstraat

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Belamine, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wat fijn dat uw kluisbezoek nog gelukt is en dat u zo tevreden bent over de medewerkers van de vestiging Amsterdam. Wij zijn u de... Beste mevrouw Belamine, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Wat fijn dat uw kluisbezoek nog gelukt is en dat u zo tevreden bent over de medewerkers van de vestiging Amsterdam. Wij zijn u de komende tijd graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Kaoutar

Geweldig

Amsterdam Vijzelstraat

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Belamine, hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

H. L. Berg

Correctvol

Heerenveen

n.v.t.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Berg, hartelijk dank voor de review. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

prive persoon

Groningen

geen, alles oké

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis