Aansluiten&Afstemmen

Zeer goede ervaringen met ZZP belastingadviseurs. Mickey is efficient en effectief. Ze denkt echt mee met hoe de situatie vanuit mijn perpspectief is. Handig is ook dat ze zowel meekijkt in mijn... Zeer goede ervaringen met ZZP belastingadviseurs. Mickey is efficient en effectief. Ze denkt echt mee met hoe de situatie vanuit mijn perpspectief is. Handig is ook dat ze zowel meekijkt in mijn boekhoudprogramma, als ook meteen de aanpassingen hierin maakt. Veel sneller dan ik zou kunnen. De contributie dik terugverdiend.

FREE 2B By Bryan

Top!

Ten-Dam Advies

Doet wat ze belooft. Échte ondersteuning.

Inktvis Coaching

Snel, makkelijk en klantvriendelijk

Meliander Consulting

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Huesman Services

Ik heb een positieve ervaring met ZZP belastingadviseurs.
Ondanks dat de communicatie wel wat lastig is aangezien alles via mail gaat en je soms lang moet wachten totdat je een antwoord krijgt....
Ik heb een positieve ervaring met ZZP belastingadviseurs.
Verder hebben ze me goed geholpen. Kon men alle vragen beantwoorden en nemen ze de tijd voor je om alles door te spreken.

Zeer positief, makkelijk en efficient

JVUcalculatie

Goed contact en ze nemen de tijd voor je om de boekhouding correct te verwerken

Azucar Interim Management & Advies

Ze zijn deskundig, snel van reactie en hebben me een aantal besparingen/aftrekposten opgeleverd. De kosten heb ik dus al terugverdiend en nog eens een stuk gemak, wat wil je nog meer?

Goede en snelle afhandeling van mijn IB-aangifte. Behulpzaam, vriendelijk en geduldig. Ik ben goed geholpen hiermee.