Huesman Services

Prima geholpen, snel en duidelijk

Mercury IT Solutions

Prima service met professionele adviseurs

Make and Repair

Helemaal goed geholpen en geïnformeerd en ga dit jaar weer naar deze organisatie.

E. Reijenga

Sinds het bedrijf is overgenomen door (een) andere persoon/personen, is de communicatie minimaal geworden. Ik kom er zelf niet uit om mijn eigen boekhouding in te gaan vullen op hun formulier. Dit... Sinds het bedrijf is overgenomen door (een) andere persoon/personen, is de communicatie minimaal geworden. Ik kom er zelf niet uit om mijn eigen boekhouding in te gaan vullen op hun formulier. Dit gaat heel lang duren. heb nog nooit zo laat mijn aangifte gedaan en heb er alleen maar stress van. :-(

Mind Direction

Micky was fantastisch. Sinds zij weg is is het een zooitje. Gelukkig ben ik wel blij met Lorenzo nu. Ik hoop dat hij mijn contactpersoon blijft. Ik heb nog nooit zo laat mijn aangifte gedaan en baal... Micky was fantastisch. Sinds zij weg is is het een zooitje. Gelukkig ben ik wel blij met Lorenzo nu. Ik hoop dat hij mijn contactpersoon blijft. Ik heb nog nooit zo laat mijn aangifte gedaan en baal echt.

Julienne Ilaria/ Gracious Care

Goede service

Marco planting

Met Micky altijd goed contact gehad. Dacht er goed aan te doen om mijn boekhouding bij eboekhouden bij te houden. Niet dus, vind het helemaal niks. Hierdoor kan ik veel niet vinden en raak ik... Met Micky altijd goed contact gehad. Dacht er goed aan te doen om mijn boekhouding bij eboekhouden bij te houden. Niet dus, vind het helemaal niks. Hierdoor kan ik veel niet vinden en raak ik gefrustreerd.
Jammer dat de heren toch een hele waslijst aan vragen hebben om mijn belastingaangifte te doen. Vreemd want ik dacht juist als ik werk met eboekhouden, wat hun promoten. Dan heb ik er weinig omkijken naar.
Niet dus. Als ik een extra gesprek wil kan ik betalen. Dan dat maar en snel wegwezen daar. Voor die 720 euro per jaar die ik nu betaal moet toch echt wel wat beters te vinden zijn.
Edit op 14dec. Gesprek gehad en komen me tegemoet. De mensen die ik sprak zijn aardig en bereidwillig. De structuur past gewoon niet bij mij.
Eindoordeel nu beoordeeld op 3 sterren.

Reactie ZZP belastingadviseurs:

Bedankt Marco voor je aanpassing en wens je veel succes in je onderneming. We hebben je feedback van harte genomen en zullen dit beter communiceren voortaan.
Vriendelijke groet,
Max...
Vriendelijke groet,
Max Verhoeven
Directeur ZZP Belastingadviseurs

Wally's Wafels

Een echte aanrader..!

CH Care4Finance

Ben door Mickey altijd heel goed geholpen. Merk nu dat gesprekstijd voor btw aangifte teruggebracht is naar 30 minuten in plaats van de 45 minuten die ik bij Mickey gewend was. Ik vind dit raar. De... Ben door Mickey altijd heel goed geholpen. Merk nu dat gesprekstijd voor btw aangifte teruggebracht is naar 30 minuten in plaats van de 45 minuten die ik bij Mickey gewend was. Ik vind dit raar. De uitleg die ik gekregen heb is dat Mickey een eigen agenda had en de nieuwe niet. Worden de tarieven nu naar beneden bijgesteld naar aanleiding van dit besluit?