Janna Zorgt

Prima, wel veel zelf nog doen.

Serkan

Scherp geprijsd, maar daar blijft het ook bij. Minpunten:
Scherp geprijsd, maar daar blijft het ook bij. Minpunten:
- Informatiegesprek wordt vermeld dat MoneyMonk gebruikt wordt en zij daarin kunnen meekijken. Blijkt niets van waar te zijn, boekhouders weten niet eens wat MoneyMonk is.
- Dubbel overzichten aan het maken omdat men weigert om in te loggen in MoneyMonk. Hierna worden deze overzichten totaal niet gebruikt, maar worden de bedragen gebruikt die ik aangeef.
- IB aangifte klopt van geen kant, zoals op school doen ze gewoon even activa en passiva uitbalanceren, niet even kijken waarom het niet in balans is.
- Geen advies op wat je nog meer kunt aftrekken. Ik kwam zelf met een BTW auto, kwam zelf met reserveringsruimte voor pensioen. Dit heeft me bijna 3000 euro !!! gescheeld aan belasting.
- IB aangifte heeft me hierdoor meer en meer tijd gekost dan dat ik het zelf had gedaan, het herberekenen van sommige bedragen heeft me zoveel tijd gekost en dan kom je erachter dat sommige bedragen maar gewoon ingevuld worden zodat balans goed uitkomt.

Na dit jaar ga ik weer op zoek naar een boekhouder die niet uit de oertijd stamt en wel met technologie overweg kan, want Excel sheets opleveren is echt niet meer van deze tijd.

Willeke Wallet

Zeer deskundige begeleiding en maximale inzet van ZZP Belastingadviseurs.

ADF

Deskundige partij en heel vriendelijk geholpen. Vond het fijn dat ze de tijd namen om de aangifte door te lopen, zodat ik ook zelf begreep wat er stond. Prima aanrader.

FIT by FOLK

Makkelijk in gebruik en super dienstverlening.

Heel dienstverlenend, goed!

Fijn om snel een inzicht te hebben in mogelijke aftrekposten.
Scan is gemakkelijk in te vullen

Ook al maak ik geengebruik van ondersteuning, was het toch prettig om alle posten even door te nemen of wij er voldoende aandacht in de aangifte aan besteden. ik vind het vooral prijzenswaardig dat... Ook al maak ik geengebruik van ondersteuning, was het toch prettig om alle posten even door te nemen of wij er voldoende aandacht in de aangifte aan besteden. ik vind het vooral prijzenswaardig dat deze scan zo is ontworpen dat je makkelijk overzichtelijk en zonder je persoonlijke siutatie te hoeven rpijsgeven kunt volgen

Eenvoudig, toegankelijk en transparant