Wally's Wafels

Een echte aanrader..!

CH Care4Finance

Ben door Mickey altijd heel goed geholpen. Merk nu dat gesprekstijd voor btw aangifte teruggebracht is naar 30 minuten in plaats van de 45 minuten die ik bij Mickey gewend was. Ik vind dit raar. De... Ben door Mickey altijd heel goed geholpen. Merk nu dat gesprekstijd voor btw aangifte teruggebracht is naar 30 minuten in plaats van de 45 minuten die ik bij Mickey gewend was. Ik vind dit raar. De uitleg die ik gekregen heb is dat Mickey een eigen agenda had en de nieuwe niet. Worden de tarieven nu naar beneden bijgesteld naar aanleiding van dit besluit?

Aansluiten & Afstemmen

Een fijn bedrijf dat je altijd goed en vriendelijk door je BTW en IB aangifte heenloost!

mijnoplaadpunt

Wel oke, communicatie vooraf niet altijd duidelijk

Reliant Company

Zakelijke boekhouding, begeleiding en advies. Wat mij betreft heel goed en betaalbaar voor kleinere bedrijven.

Nice facility

Tot heden is de ervaring met het bedrijf, met name Micky prima!! Wens haar veel succes met het nieuwe initiatief.

Frank

Voor mijn bescheiden ZZP-administratie, die ik zelf doe, is dit abonnement een prima manier om de puntjes op de i te zetten. Ik krijg goede en kundige aanwijzingen.

HEM Projectmanagement

Zeer goed en kundig

CornerStone Consulting

Aangifte prima uitgewerkt en uitstekend contact