Zeer positief, makkelijk en efficient

JVUcalculatie

Goed contact en ze nemen de tijd voor je om de boekhouding correct te verwerken

Azucar Interim Management & Advies

Ze zijn deskundig, snel van reactie en hebben me een aantal besparingen/aftrekposten opgeleverd. De kosten heb ik dus al terugverdiend en nog eens een stuk gemak, wat wil je nog meer?

Goede en snelle afhandeling van mijn IB-aangifte. Behulpzaam, vriendelijk en geduldig. Ik ben goed geholpen hiermee.

FS Consultancy

Mitch, mijn boekhouder, heeft me top geholpen met het opzetten van mijn pensioenopbouw en het aftrekken van de kilometervergoeding, zeker aan te raden

M Prioperty

Aanvankelijk wat terughoudend tegenover alles via on-line regelen, mede door de lange vragenlijst voordat er contact met de adviseur gelegd kon worden. Maar in de praktijk was er efficiënt mail- en... Aanvankelijk wat terughoudend tegenover alles via on-line regelen, mede door de lange vragenlijst voordat er contact met de adviseur gelegd kon worden. Maar in de praktijk was er efficiënt mail- en telefooncontact, ook over belastingzaken (zoals btw) die net buiten de aangifte lagen. Dus beslist tevreden met name ook over de persoonlijke aandacht. De aanlevering van gegevens lijkt mij voor verbetering vatbaar. Hetzij via een (standaard) boekhoudpakket, hetzij via het eigen spreadsheet, dat ik met alle plezier passend maak op de gevraagde/benodigde input.

Choose2Balance

Goed contact. Alle vragen zeer deskundig beantwoord. Indien antwoord niet bekend, nadien op terug gekomen.
Daarna een vergissing inzake extra kosten. Wel goed geregeld nadat ik aan had gegeven dat dit niet juist was.

Gioia

Positief: Het eindresultaat en het contact met mijn belastingadviseur, Micky van Gellekom.
Het begin was moeilijk en ik kreeg lang geen reactie nadat ik de gegevens van mijn bedrijf al lang had ingevoerd. Dit maakt dat er van mijn eindevaluatie enkele punten (op een schaal van 1 - 10) afgaan. Ik geef u nu een 7, dus 3,5.

Bovendien vind ik het telefoonnummer niet goed zichtbaar. Als uw AVG-adviseur me belt en ik niet meteen opneem is hij ook moeilijk te bereiken. Dus er is nog ruimte voor verbetering.
Joy Meijers-Markus

Correcte afhandeling van belastingaangifte en rekening houdend met eventuele aftrekposten en overige belasting voordelen.