Juan

Alleen maar positief

goede communicatie

misschien een telefoontje/mail of de bestelling in goede orde is ontvangen

Hi Juan,
Hi Juan,
Wat een positieve review! 😊 Goede communicatie staat bij ons hoog in het vaandel, dus goed te horen dat dit voor jou er bovenuit springt! Jou tip voor ontvangst van de bestelling gaan we zeker meenemen! Bedankt hiervoor!
Fijne zomer met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ

An

Zeer vlotte levering

Geen extra kosten voor levering naar BelgiΓ«

Geen idee

Hi An,
Hi An,
Wat een mooie review! 😊 Daar worden wij vrolijk van! En wat fijn dat je benoemt dat wij geen extra verzendkosten rekenen voor verzending naar BelgiΓ«. πŸ˜‰ Dobbert de dolfijn al in jullie zwembad? 🦈

Sandra

Snel en top

Vlugge levering

Hi Sandra,
Bedankt voor je mooie review! 😊 Veel zwemplezier deze zomer, en ook als er een regenbuitje valt kan jij nog lekker dobberen in de tent! πŸ˜‰ Geniet ervan!
Groeten Annabelle...
Hi Sandra,

MUSTAFA

Top! GOEDE PRIJS EN SNELLE LEVERING8

PRIJS

?

Hi Mustafa,
Wat goed te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de goede prijs! Wij wensen jou dan ook een heerlijke zomer toe met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ
Groeten Annabelle...
Hi Mustafa,

Ad

Snel besteld en goed geleverd perfect

Hi Ad,
Wat fijn te horen dat je zwembad goed geleverd is! πŸ˜‰ Ik wens je een fantastische zomer met veel spetterplezier in het zwembad! 😁

marnix

Top!

levering en kwaliteit

Hi Marnix,
Wauw wat een review! Dat is er eentje waar wij een grote glimlach van op ons gezicht krijgen! 😁
Hi Marnix,
En wat zal jou zwembad er schoon bij liggen met de Scooby! Ik wens je dan ook spetterende zomer met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ

niets

Ok

ok

niets

Eric

Snelle service, maar product voldoet niet

afhandeling order conform afspraken

kwaliteit geleverde product ondermaats. Robot raapt amper vuil op bodem van zwembad op

Rudy

Zeer goed

Zeer overzichtelijk

Is oke

Hi Rudy,
Wat fijn te horen dat je onze website zeer overzichtelijk vindt! 😊
Wij wensen jou een fijne zomer met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ

Kelly Arts

Fijne site, werd snel geleverd

Overzichtelijk

Hi Kelly,
Goed te horen dat de site duidelijk is en je zout snel geleverd is! Daar doen we het voor! πŸ˜‰
Fijne zomer met veel zwemplezier! πŸŠβ€β™‚οΈ