Cor van Eijk

Super tevreden

goede producten voor een correcte prijs

Hi Cor,
Bedankt voor alle sterretjes! Daar worden wij erg vrolijk van😊
Veel schoonmaakplezier😎!

Dean

Waardeloos bedrijf

Niets

Alles

Hi Dean en Valerie,
Wat vervelend dat er bij jouw bestelling wat dingen zijn misgegaan. Inmiddels hebben wij hierover onderling al contact gehad.
Helaas is de vertraagde levering iets wat...
Hi Dean en Valerie,
Helaas is de vertraagde levering iets wat buiten ons omgaat. Desondanks zijn wij toch voor jullie aan het kijken naar een oplossing.

Valerie

Nooit meer

Niets

Service, betrouwbaarheid

Hi Dean en Valerie,
Helaas is de vertraagde levering iets wat...

Brenda Boeske

Enorm fijn bedrijf. Ik had vorig jaar een probleem met de aansluiting van mijn pomp. Een zelfbedacht projectje. Echter heeft men toch uiterst zijn best gedaan om mij te helpen. Uiteindelijk kreeg ik... Enorm fijn bedrijf. Ik had vorig jaar een probleem met de aansluiting van mijn pomp. Een zelfbedacht projectje. Echter heeft men toch uiterst zijn best gedaan om mij te helpen. Uiteindelijk kreeg ik de tip om een hovenier te bellen. Daar had ik echt zelf niet aan gedacht. Een hovenier gebeld van een vriend en alles kwam uiteindelijk goed.
Superfijn dank nog voor de goede zorgen

Een goed bereikbaar en oplossingsgericht team!

nee hoor kan ik even niet bedenken.

Hi Brenda,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent en mijn collega's jou zo goed hebben kunnen helpen! Ik ga de woorden van dank en lof zeker aan ze doorgeven😁
Veel...
Hi Brenda,
Veel zwemplezier gewenst is jouw eigen 'projectje'😎!

Herman

Vriendelijke mensen

snelle levering

Hi Herman,
Bedankt voor je mooie review! 🤩 Wat fijn dat je extra benoemd over de vriendelijkheid en de snelle levering! Dat zijn belangrijke punten voor ons! 😊
Ik wens je een fijne zomer...
Hi Herman,
Ik wens je een fijne zomer met veel zwemplezier! 🏊‍♂️

Steven

Top geregeld binnen 6 werkdagen geleverd dit kwam helaas doordat
de transporteur het pakket kwijt was
even gebeld en het werd gelijk opgelost
gr steven

bij bellen word er snel opgenomen

Hi Steven,
Hi Steven,
Dat is een review waar wij een grote glimlach van op ons gezicht krijgen! 😁 Bedankt voor jou mooie woorden! Het was even pech met de transporteur maar fijn dat het snel opgelost was! Ik wens je veel bubbelplezier in je heerlijke lazy spa! 🤩

Yous

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. We hebben een bestelling gedaan, waar op de website wordt beloofd dat bij een bestelling de volgende dag het pakketje geleverd wordt. Na 4 dagen nog steeds... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. We hebben een bestelling gedaan, waar op de website wordt beloofd dat bij een bestelling de volgende dag het pakketje geleverd wordt. Na 4 dagen nog steeds geen antwoorden te hebben ontvangen van de status van het pakketje, gaven ze na contact opgenomen in eerste instantie mee dat de vertraging bij Post.nl was, maar nadien meldden ze dat het pakketje gewoon niet in voorraad is, met diens gevolg dat wij op reis zijn vertrokken zonder zwembad. Daarbovenop hebben we nog steeds ons geld niet ontvangen na 10 werkdagen. Zeer amateuristisch en onprofessioneel gedrag.

Producten die niet in voorraad zijn niet aanbieden op de site

Hi Youssef,
Hi Youssef,
Jammer te lezen dat je zo ontevreden bent over ons. Helaas hebben wij er geen invloed op als er een vertraging is bij PostNL. Als er namelijk een verlate bezorging is door vertragingen bij de vervoerder, dan zullen wij de klant hiervan op de hoogte brengen. Wat betreft de terugbetaling;
Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk aan jou overgemaakt, of de Billink factuur wordt aangepast.
Dit uiterlijk binnen 14 dagen.
De terugbetaling is inmiddels netjes terug gestort op jouw rekening.

Filip C

Zeer positief

Goede communicatie, product levering snel en zeer volledig.

Hi Filip,
Hi Filip,
Wauw wat een positieve review! 😁 En van jou complimenten op onze sterkte punten daar spetteren wij van geluk! 🤩 Wij wensen je dan ook een spetterende zomer met veel zwemplezier! 🏊‍♀️

Hans

Denken mee en reageren snel!

Oplossingen zoeken en prijs!

Niets van te zeggen!

Hi Hans,
Hi Hans,
Dank je wel voor deze geweldige review! 🤩 Fijn dat je samen met Kim tot een goede oplossing bent gekomen en je blij bent met de bestelling! Daar doen wij het voor! 😊 Hele fijne zomer toegewenst!

Carl

Redelijk

1 onderwater plakset is duidelijk niet geschikt om onderwater mee te plakken. Misleidend.