Pat Brenard

Super !

Vlug gevonden

Vergelijking van gelijkaardige produkten weergeven.

Hi Patrick,
Bedankt voor je positieve review! 😊 Je tip over de vergelijking van gelijkwaardige producten zullen we zeker meenemen, hier kunnen we iets mee.
Fijne zomer met veel...
Hi Patrick,
Fijne zomer met veel zwemplezier! 🏊‍♂️
Groeten Annabelle |ZwembadenWebshop.nl

Angelique

Goedemorgen omschrijving van product en snelle levering

Nvt

Hi Angelique,
Hi Angelique,
Wat goed te horen dat de omschrijving van het product duidelijk is omschreven en dat je zo tevreden bent over de snelle levering! Wij wensen jou een fijne zomer met veel zwemplezier! 🏊‍♂️
Groeten Annabelle |ZwembadenWebshop.nl

deltomme krs

Goede en snelle afhandeling

snelheid

zou het niet weten

Hi Kris,
Wat goed te horen dat je zo tevreden bent! 😁 Wat zal jij genieten met de heerlijke spageuren! Geniet ervan!

Wen

Zwembad Is goed. Alleen de levering ging moeizaam. Waarschijnlijk ligt dit aan het transport bedrijf.

Duidelijk

Ander transport bedrijf voor je pakket service

Dieguez

Slechte afhandeling klachten

Snelle verkoop

Klachten beter oppakken en klant helpen ipv steeds opnieuw formulier invullen nav dezelfde klacht

Hi Nathaly,
Hi Nathaly,
Wat jammer dat je deze ervaring bij ons hebt. Ik heb contact met je gezocht om mee te weten te komen over jouw klacht. Helaas antwoord je hier niet op. Zou je mij hier nog op kunnen antwoorden? Dan kunnen we even kijken wat er fout gaat en hoe we dit zo snel en goed mogelijk voor je kunnen oplossen😉

Ben Zwiers

Het enige jammere is dat we het niet konden ophalen zoals eerder

Hi Ben,
Hi Ben,
Bedankt voor jouw review. Ik begrijp hier uit dat jij jouw bestelling niet af kon halen, zoals eerder wel kon. Dit had er mee te maken dat het tijdelijk niet op voorraad was. De volgende keer is het gewoon weer mogelijk om jouw bestelling bij ons op te halen😊

xxxxxxxx

Ben zeer tevreden over de geleverde spullen

nee

heb ik niet

Hi Lenie,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de geleverde spullen, veel plezier ermee!

Thom Smeets

Supersnelle en coöperatieve reactie en levering

Ik had op de site bij mijn bestelling een fout gemaakt. Gebeld en tijdens ons gesprek alles al hersteld en een betaalverzoek verstuurd. De levering was al de andere dag. Chapeau

Geen. Stay and act as your are en do now

Hi Thom,
Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat we het snel en goed voor je hebben kunnen oplossen😊

G.van Alphen

Uitstekende service

Verstand van zaken

Nog geen

Hi Ger,
Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over onze service! 😊
Hi Ger,
Wat goed te horen dat je zo tevreden bent over onze service! 😊
Wij wensen je een fijne zomer met veel zwemplezier 🏊‍♂️ Jouw zwemwater zal met de gekochte producten artikelen mooi helder zijn! 😉

gerard

Precies het geen wat ik zocht
en n snelle levering

Hi Gerard,
Hi Gerard,
Van zo'n review krijgen wij een grote glimlach op ons gezicht! 😁 Fijn te horen dat je precies gevonden hebt wat je zocht en dat de snelle levering jou positief verrast heeft! Wij wensen jou een heel fijne zomer met veel zwemplezier 🏊‍♂️