ik bestelde zwembad en pomp en nieuwe filters voor pomp,kreeg verkeerde filters en kon ruilen op mijn kosten????Jullie hadden moeten zeggen dat deze niet in mijn pomp passen.

Niet fijn

snelle nette levering

Stuur geen onderdelen die er niet bij passen.Ruilen is voor ons die kosten.

Hi Elles,
Hi Elles,
Wij kunnen vanuit de webshop helaas niet iedere order controleren voor de klant, maar proberen op de website zo goed mogelijk aan te geven welke filters bij welke pomp passen.

Babette

Slecht!!!

Niks

Geld terug geven als je een slecht zwembad krijgt het is zo slecht. Jullie sturen een lek zwembad ik moet een garantie formulier invullen en vervolgens krijg ik pas veel later een zwembad weer... Geld terug geven als je een slecht zwembad krijgt het is zo slecht. Jullie sturen een lek zwembad ik moet een garantie formulier invullen en vervolgens krijg ik pas veel later een zwembad weer opgestuurd terwijl ik allang een veel beter zwembad heb. Via de mail tot een overeenkomst komen lukt ook niet.

Hi Babette,
Hi Babette,
Wanneer je garantie bij ons aanvraagt krijg je altijd een vervangend product of wordt dit gerepareerd. We wilden het zwembad meteen naar je toesturen, maar het duurde erg lang voor we reactie van je hebben ontvangen.

Dorekens Ingrid

Snelle service

Zeil van warmtepomp was gescheurd in de verpakking.

Hi Ingrid,
Was er ook een probleem of beschadiging aan de warmtepomp zelf? Want dan gaan we daar zeker naar kijken!

P

Slechte retourservice

Groot aanbod

Geef duidelijk aan dat retourneren duur is en slecht wordt ondersteund

Hi Paul,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. De retourvoorwaarden staan op de website vermeld, het terugzenden van een pakket komt inderdaad voor eigen rekening.
Groeten...
Hi Paul,

Kris

Moeizaam, geen tijd, geen oplossing bij problemen. Zwembad niet geschikt om in te graven.

Prijs

Sneller reageren, met oplossingen komen, beter advies geven.

Hi Kris,
Hi Kris,
Ik zie dat je regelmatig contact met ons hebt gehad omdat het bad wat lastig te monteren was. Het laatste bericht was dat het inmiddels is gelukt, ik hoop dat jullie er inmiddels veel plezier van hebben!

Hoofwijk.

Alles snel afgehandeld

Niet speciaal.

Geen.

Hi Math,
Van deze beoordeling worden wij heel blij!
Heb je al kunnen trainen met je nieuwe zwemmachine?

Bart

In orde

prijs

Hi Bart,
Wat een fijne review! Veel plezier met je nieuwe liner, maar dat moet met dit mooie weer zeker goedkomen🌞

Jeroen

Prima bedrijf. Geleverd wat er verkocht is. De bezorgende partij (postNL) kwam zoals gewoonlijk de afspraken weer eens niet na.

info over het product en tevens de vindbaarheid was op orde

meer review

Hi Jeroen,
We hebben inmiddels contact gehad over de levering. Helaas gebeuren er bij iedere bezorgdienst weleens dingen die buiten onze macht liggen.
Alsnog veel plezier met je...
Hi Jeroen,
Alsnog veel plezier met je bestelling!

a van Vliet

Niet helemaal tevreden

snel geleverd / helaas het verkeerde

Afther sales communicatie / website info klopt niet

Hi,
Hi,
Ik heb geprobeerd contact met je te krijgen om verder uit te zoeken wat er mis is gegaan, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Je mag ons altijd mailen, dan gaan we het voor je oplossen.

Pia Philips Brans

Fijn bedrijf met klantvriendelijk en vakkundig bedrijf. Inmiddels in het bezit van een groot mooi zwembad met alle benodigdheden om het goed te onderhouden. Vaak gebeld voor vragen en telkens erg... Fijn bedrijf met klantvriendelijk en vakkundig bedrijf. Inmiddels in het bezit van een groot mooi zwembad met alle benodigdheden om het goed te onderhouden. Vaak gebeld voor vragen en telkens erg vriendelijk en vakkundig geholpen!

Overzichtelijk en goed beschreven

Hi Pia,
Wat een ontzettend fijne reactie! Hier doen we het voor😊
Geniet van jullie zwembad!