Chris

Zeer goed

Goed product

Geen voor nu

veth

Snelle service, prima voor elkaar

snelle levering

geen idee

Odin Molenaar

Deellevering, 1 product was niet beschikbaar en wel betaald. Zou worden teruggestort. Nog niet gebeurd, maar ik houd vertrouwen. Andere pakket wordt als geleverd aangegeven en is nooit bij mij of de... Deellevering, 1 product was niet beschikbaar en wel betaald. Zou worden teruggestort. Nog niet gebeurd, maar ik houd vertrouwen. Andere pakket wordt als geleverd aangegeven en is nooit bij mij of de buren geleverd. Gisteren mail gestuurd, omdat ze vanwege drukte de telefoon niet opnemen? Nu in afwachting van de reactie.

X

Leveren waarvoor is betaald, sneller reageren of überhaupt reageren. Hiernaast dienen jullie telefonisch bereikbaar te zijn voor klanten. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en anders moet ik... Leveren waarvoor is betaald, sneller reageren of überhaupt reageren. Hiernaast dienen jullie telefonisch bereikbaar te zijn voor klanten. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en anders moet ik verdere stappen gaan ondernemen. Ik geef u een week de tijd om het geld terug te storten en het “zogenaamd” geleverde pakket alsnog leveren of ook hiervan het geld terug te storten.

CB

Helaas, bestelde artikel toch niet beschikbaar

Scherpe prijs, artikelen goed gesorteerd naar type en werkende zoekfunctie

Helaas zijn veel artikelen niet meer voorradig, dit is in het artikeloverzicht niet te zien, maar pas als je wilt bestellen. En helaas, na te hebben besteld en betaald, is alsnog een deel van mijn... Helaas zijn veel artikelen niet meer voorradig, dit is in het artikeloverzicht niet te zien, maar pas als je wilt bestellen. En helaas, na te hebben besteld en betaald, is alsnog een deel van mijn bestelling niet voorradig. Daarover ben ik netjes geïnformeerd, maar is toch jammer als je denkt dat de keuze en aankoop rond is.

JKLDmfjlm

Miserabel

Metaal scheldeman

Zwembad nog steeds niet ontvangen

Prijs

Levering

Nikki

Niet helemaal blij

Duidelijke website

Ik had een zak glas filter zand bestelt en deze kwam lek/kapot aan. Dus een gedeelte zat al los in de doos en niet meer in de zak. Was daar niet zo blij mee.

Van Den Eynde Jeroen

Zeer goed

gamma

technische documentatie online

Tessa Ben Said

Hele slechte klantenservice! Dinsdag besteld zou donderdag geleverd worden. Maar was druk door warme weer. Kan ik begrijpen maar ik maakte mij zorgen want ik heb het zwembad besteld om mee te nemen... Hele slechte klantenservice! Dinsdag besteld zou donderdag geleverd worden. Maar was druk door warme weer. Kan ik begrijpen maar ik maakte mij zorgen want ik heb het zwembad besteld om mee te nemen op vakantie die dinsdag na het weekend.
Mijn zorgen geuit naar het bedrijf op vrijdag middag. Toen hebben ze dood leuk zonder overleg mijn bestelling geannuleerd. Terwijl ik zelf ook nog contact heb opgenomen met transporteur en die dacht dat er nog wel een grote kans was dat het maandag in Utrecht aankomt en ik het daar kan ophalen.
Vrijdagavond toen ik las dat ze de bestelling hebben geannuleerd direct een mail gestuurd en zaterdag ook nog 2 maar totaal geen reactie! Vrijdag en zaterdag meerdere keren proberen te bellen maar dan krijg ik een bandje dat ze door de drukte telefonisch niet bereikbaar zijn.
Heel erg frustrerend en jammer dat ze totaal niet mee denken en dingen doen zonder overleg.
Vandaag (zondag) krijg ik wel een mail binnen van zwenbadenwebshop. Helaas geen reactie maar of ik even een review wil achter laten.😑
Morgen is het maandag, ik hoop dat ze dan contact opnemen en met een oplossing komen zoadat wij toch nog het zwembad mee kunnen nemen op vakantie.

Gemakkelijk te bestellen

Betere klantenservice! Nooit bestellingen annuleren zonder dat de klant daar om heeft gevraagd en zonder overleg met de klant! En een andere tip: zie je dat het warm weer gaat worden huur tijdelijk... Betere klantenservice! Nooit bestellingen annuleren zonder dat de klant daar om heeft gevraagd en zonder overleg met de klant! En een andere tip: zie je dat het warm weer gaat worden huur tijdelijk extra personeel om voor klanten toch telefonisch bereikbaar te zijn.