1976 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1976 Reviews

Rob Keereweer

Ervaren medewerker die niet per se de intentie had ons iets te verkopen. Zocht naar de mogelijkheden en heeft alles keurig uitgelegd

Rens

Was prima hoor. Maar had wel het idee dat er erg gedrukt werd op snel beslissen (hetgeen ik niet gedaan heb)

H.R.RAES

De Monteurs FARAD EN MO.H Hebben uitstekend werk afgeleverd en ben zeer tevreden

Mariette baks

Bijzonder slechte ervaring. De door Zwaluw geplaatste douche lekt omdat er een glaswand van 8 mm dik in een profiel voor een ruit van 10 mm dik is geplaatst. Daar lekt het. De andere glaswand is 10... Bijzonder slechte ervaring. De door Zwaluw geplaatste douche lekt omdat er een glaswand van 8 mm dik in een profiel voor een ruit van 10 mm dik is geplaatst. Daar lekt het. De andere glaswand is 10 mm en die past goed in het profiel, daar lekt het niet. Bij hoog en bij laag houdt Zwaluw vol dat dit zo geleverd is door hun leverancier. Ja en? Wij hebben wanden van 10 mm dik gekocht. Deze fout erkennen is bijzonder lastig voor Zwaluw. Een nieuwe wand plaatsen al helemaal. En intussen aandringen de laatste betaling te voldoen. Echt, ik zou iedereen afraden met deze club in zee te gaan…

Debolle

Na een half jaar badkamer opnieuw gedaan en nog meer lekkages dan de eerste keer

pauwels jan

Overtuigend,we hopen dat onze beslissing bewaarheid wordt.