1976 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1976 Reviews

K. Teppema

Danny heeft alles duidelijk uitgetekend en uitgelegd op 20 juni de dag dat de renovatie gestart is kwamen de beide mannen keurig netjes op tijd. Ze hebben goed werk geleverd netjes gewerkt alles... Danny heeft alles duidelijk uitgetekend en uitgelegd op 20 juni de dag dat de renovatie gestart is kwamen de beide mannen keurig netjes op tijd. Ze hebben goed werk geleverd netjes gewerkt alles netjes w zeeer mee teruggenomen wat niet meer bruikbaar was inclusief het bad. Dus ik ben tevreden Ik heb nog maar één keer kunnen douchen want ik moest 36 uur wachten en dat ging goed Het enige wat ik jammer vind is dat er op het instap deel geen klein opstaand randje zit zodat er helemaal geen water op de badkamervloer komt.

En wat ik ook een heel klein beetje storend vond is dat ik op 20 juni om 8 uur 's ochtends nog voordat de mannen bij mij gearriveerd waren, al een herinneringsnota voor de laatste betaling in de mailbox zat. Om 8 uur 's ochtends is de dag nog niet om hè.
Ik begrijp best dat dat automatisch gebeurd maar ik vind het een heel klein beetje wantrouwend staan naar de klant toe.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Bedankt voor uw feedback, Wij gaan dit intern bespreken.

Bohets Marc

Goede uitleg . Enkel dat de beslissing direct moest genomen worden . UIteindelijk toegezegd en op 11 september wordt de nieuwe douche geplaatst .

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank u voor het vertrouwen!

Probst

Mini-badkamer was niet voltooid. prijs 14.500 euro exorbitant. Ben erg teleurgesteld. niet aangeraden.

Mariandl Laterveer

Prima gesprek

Bedankt voor uw review!

Willy-Antje

Nette vriendelijke man

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw positieve woorden. Ik ga zorgen dat ze bij de adviseur terecht komen.

Rene

Enthousiaste verkoper Die naar de klant luisterd en de situatie inschat wat de behoefe en de mogelijkheden zijn.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor uw positieve woorden!

Knierim Freddy

Zeer bekwame medewerker 👍🏻

Bakker

Vlotte, duidelijke en vriendelijke adviseur

J.H. van Mil

Het vervangen van mijn 20 jaar oude ligbad hebben de monteurs van zwaluw keurig aangepakt. Alles netjes binnen een dag eruit en weer een mooie inloopdouche in de plaats.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Dank voor de mooie review. Wij wensen u veel doucheplezier!

J. Dijkstra

Fijn bedrijf!

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Daar zijn wij het helemaal mee eens!