1976 beoordelingen
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite
7.8/10

1976 Reviews

Mariette baks

De door Zwaluw geïnstalleerde douche lekt aan twee kanten. Er kwamen twee monteurs ("Dat hebben we zo verholpen mevrouw, echt") die met een kitspuit van alles deden. Met als resultaat dat de douche... De door Zwaluw geïnstalleerde douche lekt aan twee kanten. Er kwamen twee monteurs ("Dat hebben we zo verholpen mevrouw, echt") die met een kitspuit van alles deden. Met als resultaat dat de douche nog steeds lekt. Gemaild. Over een maand (een maand!) is de eerste mogelijkheid om dat te herstellen. En bij het installeren was er ook een en ander beschadigd, zat er wat scheef en als ik er niet bij was geweest waren de hoekprofielen zomaar op elkaar geplaatst ipv verstek gezaagd. Ik vind het barslecht. Proberen te bellen om te overleggen heeft geen zin want je staat zo een uur in de wacht - zonder overdrijven. Terwijl je toch een bak geld betaalt voor zo'n badkamer. Minachting van de klant vind ik het!

Frans

Prima service geleverd.
Prima service geleverd.
Omdat wij niet tevreden waren over de kwaliteit van het geleverde wastafelmeubel is na overleg door Zwaluw alsnog een volledig nieuwe uitvoering besteld. Nu zijn de wastafel/wastafelmeubel en een hoge kast van dezelfde mooie kwaliteit en keurig gemonteerd.
Wij hebben nu een volledig gerenoveerde badkamer met een douche van 1,70 breed, onderhoudsvrije kunststofwanden en een Sanibroyeur.

Theo. Muys

Nette mensen allesnetjes achter gelaten

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Fijn om te horen!

J.E.E. Pikart

3 hardwerkende monteurs die tot halverwege de avond druk doende zijn geweest. Jammer genoeg was de wc-bril doormidden gebroken. Ondertussen (12 juni, dus vanmorgen vroeg) is deze geleverd en... 3 hardwerkende monteurs die tot halverwege de avond druk doende zijn geweest. Jammer genoeg was de wc-bril doormidden gebroken. Ondertussen (12 juni, dus vanmorgen vroeg) is deze geleverd en bevestigd.

Emma Adolf- Brouwer

Beleefde jongelui.Maakten ook geen rommel.
Ziet er netjes uit.Ik moet alleen oppassen dat ik mijn tenen niet stoot tegen het metalen randje plat op de vloer.Verzin er maar iets op.

alicebouwmeester

Ben tevreden maar er is wel 1 puntje. Toen ze weg waren zaag ik later pas dat er 2dopjes wat aan de uur vast niet helemaal goed zitten. Hier baal ik wel een beetje van.

Vincent

Slecht. De warm water aansluiting van de douche rechts gemonteerd ipv links waardoor mijn thermostaatkraan niet werkt. Zelf het probleem moeten verhelpen omdat de kraan niet bij hun gekocht was.

A.J. van Vlodrop

Keurig geholpen en vakkundig geplaatst! Wij zijn heel blij met onze nieuwe inloopdouche.

PM Schildwacht

Monteurs vriendelijk,en bekwaam. ,zwaluw zelf slecht contact ,email en telefoon