Cathy

Als een scheiding als fijn ervaren kan worden, dan voelt het voor ons zeker zo. Bij Hiske hebben wij de begeleiding gevonden die wij zochten.. Professioneel met veel empathie, laagdrempelig,... Als een scheiding als fijn ervaren kan worden, dan voelt het voor ons zeker zo. Bij Hiske hebben wij de begeleiding gevonden die wij zochten.. Professioneel met veel empathie, laagdrempelig, respectvol en vertrouwelijk. Niet alleen wij maar ook onze dochters hebben een gesprek met Hiske als zeer fijn ervaren.

Annemarie

Duidelijk en prettig contact

X

Goed, duidelijk, snel

marieke lammers

Met veel vertrouwen, vriendelijkheid en expertise zijn wij ontvangen en geholpen door het scheidingstraject. Open en duidelijke communicatie en niks is te gek om te vragen.

Michel Raterman

Hele prettige open samenwerking

Ton en Judith Zwinkels

Het contact was heel prettig en persoonlijk. We kregen duidelijke uitleg over alles wat geregeld moet worden en welke documenten er aangeleverd moesten worden. Ancis en Hiske zijn fijne... Het contact was heel prettig en persoonlijk. We kregen duidelijke uitleg over alles wat geregeld moet worden en welke documenten er aangeleverd moesten worden. Ancis en Hiske zijn fijne gesprekspartners, zeer vakkundig en kunnen zich goed inleven in de persoonlijke situatie van de klant waarbij ook de kinderen betrokken worden. Bij contact of vragen wordt er snel en duidelijk gereageerd.

V Bladeren

Ik vond het heel fijn om met Hiske samen te werken. Ze is niet partijdig, heeft alles goed op orde en veel kennis. Ze heeft onze scheiding een stuk makkelijker laten verlopen.

JW van Cappelle

Warm en professioneel

Joris

Perfect! Niets op aan te merken