Irene

Mijn ervaring met Ancis is erg positief. Ancis heeft mij goed door de scheiding heen geholpen. Ik heb er dan ook geen moment spijt van gehad dat we haar hebben ingeschakeld. Ancis blijft heel... Mijn ervaring met Ancis is erg positief. Ancis heeft mij goed door de scheiding heen geholpen. Ik heb er dan ook geen moment spijt van gehad dat we haar hebben ingeschakeld. Ancis blijft heel neutraal en rustig wat ik als erg fijn heb ervaren.

Martin

Ancis heeft ons goed geholpen, alles duidelijk uitgelegd en uiteindelijk naar tevredenheid een convenant opgemaakt. Erg betrokken ook met de kinderen. Dus een zeer goede ervaring.

Jeffrey Bosman

Duidelijke en heldere communicatie, het zou een stuk moeilijker zijn geweest zonder Ancis.

Lianne Steenvoorden

Ancis is een vriendelijke vrouw die ervoor zorgt dat beide partijen zich gehoord voelen. Het is fijn dat verschillende scenario's uitgetekend en toegelicht worden.

Claudia Bach

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk

ZV scheidingspecialisten

Goede begeleiding

Erik

Mediation en begeleiding tijdens ons proces was prima. Ik waardeer de onafhankelijkheid van Hiske. Ze is een prettige gesprekspartner. Ook voor de kinderen.

Michael Koolhaas

Beloven wat ze doen en doen wat ze beloofd hebben. Ontzettend goed geholpen en veel zorgen uit handen genomen. Fantastisch ook dat onze jongens er erg bij betrokken werden.