Marieke Wisgerhof

Hele fijne begeleiding.

Lindsey Stoop

Heel fijn, rustige meedenkende dames. Denken mee vanuit de kinderen en helpen waar ze kunnen.

Erik Verkerk

Het team heeft ons goed bijgestaan in het proces van de scheiding. Een luisterend oor, oog hebben voor de situatie waarin maatwerk geleverd wordt.
Uiteindelijk erg tevreden met het geleverde...
Uiteindelijk erg tevreden met het geleverde resultaat. Ons ontzorgd met de administratieve last en de afspraken die tijdens het gesprek gemaakt zijn vertaald naar een document.

Gertjan en Barbara

Wij konden snel terecht en werden goed voorgelicht over de mogelijkheden.
Het contact verliep prima, makkelijk bereikbaar en er werd snel gereageerd.
Uiteindelijk zijn wij niet gescheiden,...
Wij konden snel terecht en werden goed voorgelicht over de mogelijkheden.
Het contact verliep prima, makkelijk bereikbaar en er werd snel gereageerd.
Uiteindelijk zijn wij niet gescheiden, maar mocht je een goed adres willen om de stap te maken, is dit het juiste adres.

Dick de jong

Vriendelijke dames en ze komen met dingen waar jezelf nooit aan zou denken.

Ula Wielgos

Fantastisch

Piotr wielgos

Super goed.

Mijn ervaring met Ancis en Hiske is zeer goed. Met deze dames hebben we bij het eerste gesprek direct een klik, mede doordat ze een groot empathisch vermogen hebben. Scheiding is op zich al pijnlijk... Mijn ervaring met Ancis en Hiske is zeer goed. Met deze dames hebben we bij het eerste gesprek direct een klik, mede doordat ze een groot empathisch vermogen hebben. Scheiding is op zich al pijnlijk en lastig maar zij waren prima in staat om ons op ons gemak te laten voelen en ons succesvol door het proces te begeleiden. Voor ons was het ook prettig dat we in de avonduren met elkaar konden afspreken doordat zij zich flexibel opstellen.

Perfect geregeld, plezierig contact

Het was een prettige samenwerking. Vooral de mogelijkheid om buiten kantoortijden af te spreken was erg fijn. Ieder situatie is anders. Gelukkig kregen we dan ook advies op maat.