Jaap Van Klaveren

Ancis heeft ons super geholpen. Óók in moeilijke momenten bleef ze kalm en gestructureerd. We zijn beide tevreden met de begeleiding en afronding.

ANCIS Verweij

IK heb het als heel goed ervaren.

Patricia

Erg goed en vriendelijk geholpen.

Esther Vonk

Meedenkend, persoonlijk en doelgericht. Fijne samenwerking

Fam. Vonk

Hiske heeft ons, met veel geduld en kennis, vakkundig geholpen.
Hiske heeft ons, met veel geduld en kennis, vakkundig geholpen.
Haar ervaring en hulp is enorm goed bevallen. Zelfs nu alles rond is kunnen wij altijd contact met Hiske opnemen als we vragen hebben. Het persoonlijke contact, ook met onze kinderen, is zeer prettig!
Hartelijk dank voor je inzet en moeite Hiske.

Marja Verlooij

Je wordt fijn en goed ontvangen, goede uitleg , er word naar je wensen geluisterd, altijd bereikbaar als je iets wil weten .

ZV scheidingsspecialisten

Heb de samenwerking als heel prettig ervaren, de omstandigheden waarin je dit samenwerkingsverband aangaat zijn al verdrietig genoeg, dit wordt heel goed en empatisch opgepakt.

John

Fijn contact, weten de spanningen te neutraliseren

Raymond Frauenfelder

Uitstekende en zeer fijne begeleiding door Hiske Zuijderwijk. Haar empatisch vermogen als zeer fijn ervaren en aan duidelijkheid over procedures niets te wensen overgelaten.

nvt

In een moeilijke, emotionele periode begeleiden ze je op een open en respectvolle manier met de afhandeling van de complete scheiding.