Cor Boer

Zeer klantvriendelijk met goede service doet wat ze beloven .
Daarom zeer aan te bevelen!

Baggerman

Persoonlijk, meedenkend, onvermoeibaar, klantgericht en zéér vriendelijk. Wij hebben al meerdere producten bij ZSM gekocht! Installatie en aftersales zijn perfect. Bij problemen? Dan komen we toch... Persoonlijk, meedenkend, onvermoeibaar, klantgericht en zéér vriendelijk. Wij hebben al meerdere producten bij ZSM gekocht! Installatie en aftersales zijn perfect. Bij problemen? Dan komen we toch gewoon even langs en lossen we het op! Deze instelling is zo langzamerhand zeer zeldzaam geworden in het MKB. Gelukkig zijn ze dat bij ZSM niet vergeten en dat maakt het bedrijf bijna uniek!

Jan de Smit

Snelle en goede service. Opmeten en monteren van zonwering/raamdecoratie kost misschien wat meer maar is wel van top kwaliteit.

Marco Ponse

ZSM is een top bedrijf, overkapping en screens laten plaatsen, beide netjes en strak geïnstalleerd. Zeer vriendelijke en vakkundige mensen.

Cees De Jong

Kost wat maar dan heb je ook wat. Opmeten en monteren in vrijetijd .

Fam. P.de jong

Na een telefoontje kwam er snel iemand van het bedrijf langs om alles op te meten.
Gaf direct een prijs door die heel scherp was.
Snelle plaatsing en goede uitleg.
Vriendelijke...
Gaf direct een prijs door die heel scherp was.
Snelle plaatsing en goede uitleg.
Vriendelijke monteurs.
Wij bevelen dit bedrijf aan iedereen aan.

Anke buchner

Goede service en erg klantvriendelijk

Sanne

Super service, eerlijke prijzen

Wijne

Vanaf moment van 1e contact tot en met levering en plaatsing van de zonneschermen tip top👍 Zou niet weten wat hier beter zou kunnen. Een dik tevreden klant. Ga vooral door op deze weg !!

Lies

Mooi bedrijf met mooie producten en top personeel!