Adrie kunst

Goede service, en aardig en behulpzaam personeel. We zijn erg tevreden 😊

LIT

Ik denk het wel. Maar ik heb ze nog niet.

Aart van Wijngaarden

Mooie zaak. Volop eerlijk advies Komen afspraken na. Keurig montageteam. Bedrijf is een aanrader.

Joyce

Kennis, goede service en kwaliteit

Rob Wagter

Dank voor de mooie glazen uitbouw, alles ging zoals afgesproken en komen bij jullie terug voor een glazen schuifwand

r.de groot tegelhandel 'Buitengoed BV

Fijne Gasten'altijd meedenkend en niet vies van ; X-tra Service !!!

LIBRETTO/GEEN

Zeer prettig

Leon Stroekxs van den Broek

Afgelopen winter heeft ZSM mijn 17 markiezen opnieuw van stof voorzien, alle slechte onderdelen van de houders vernieuwd, het besturingssysteem vervangen en begin mei '22 weer zorgvuldig geplaatst... Afgelopen winter heeft ZSM mijn 17 markiezen opnieuw van stof voorzien, alle slechte onderdelen van de houders vernieuwd, het besturingssysteem vervangen en begin mei '22 weer zorgvuldig geplaatst aan het pand en vanzelfsprekend grondig gecontroleerd of alles functioneert zoals het hoort. Fantastische service en alle contacten verliepen bijzonder prettig en correct. Chapeau !

E.L.Thorig

Zeer tevreden met de screen

Lambregts

Wij hebben screens en een tuinkamer bij ZSM gekocht. Het advies in de showroom was goed, daarna werd op het adres een schouw gedaan en werd ingemeten. Vervolgens werd alles geplaatst.
Plaatsing...
Plaatsing werd uitgevoerd door zeer vriendelijke en vakbekwame mensen.
Niets dan lof voor ZSM!