L. A Verheij

Zeer kundige medewerkers en denken mee in oplossingen!

MM

ZSM heeft bij ons 3 rolluiken geplaatst en 2 horren. Het is een bedrijf dat meedenkt in mogelijkheden. Fijn dat ze op locatie komen inmeten. Goede kwaliteit van de producten. Wij zijn (weer) heel... ZSM heeft bij ons 3 rolluiken geplaatst en 2 horren. Het is een bedrijf dat meedenkt in mogelijkheden. Fijn dat ze op locatie komen inmeten. Goede kwaliteit van de producten. Wij zijn (weer) heel tevreden!

Bas

Prettige advisering in de showroom en komen afspraken na over de montage. Ook het nastellen is prima gedaan door vriendelijke monteurs die de tijd nemen.

J.T

Bij ons een mooie glazen schuifpui in het tuinhuis geplaatst en een groot rolluik bij twee slaapkamers. Het bevalt ons super.

Stella Klomp

Wij hebben heel goede ervaring. Zowel goed geholpen in showroom en bij bestelling als bij levering en montage.

meniek

We hebben een prachtige zonnescherm en de keuze is puur uit hun advies en nog geen moment spijt gehad, kwaliteit en ook kwantiteit.

W van der voet

Geweldige service, kwaliteit . Denken met hun expertise mee met de ooties en mogelijkheden die er zijn

Hans

Goede ervaring mee werkt al jaren voor ons.komt zijn afspraken na

Marieke Kievit

Heel aardige mensen. Weten waar ze mee bezig zijn.

B. de Ruijter

Goed bedrijf, vakkundig uitgevoerd werk prettig contact.