Vd Vliet

Betrouwbaar bedrijf, ze doen wat ze beloven, een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

A moukhlis

Prettig personeel,goede service, ze komen hun afspraken altijd na

J.Stuij

Prima bedrijf, goede service

Fam. R. Kroon

Al vele jaren klant bij dit bedrijf. Nooit is iets teveel. Fijne communicatie en strakke planning. Prijs/kwaliteit prima in verhouding. Ook op de aftersales is niets aan te merken. Kortom, zoek niet... Al vele jaren klant bij dit bedrijf. Nooit is iets teveel. Fijne communicatie en strakke planning. Prijs/kwaliteit prima in verhouding. Ook op de aftersales is niets aan te merken. Kortom, zoek niet verder.

Joan

Een aantal jaar geleden heeft dit bedrijf met veel precisie en deskundigheid een zonwering geplaatst. Een waaraan we nu nog steeds plezier beleven, zowel bij warmte als bij kou. Kortom, een bedrijf... Een aantal jaar geleden heeft dit bedrijf met veel precisie en deskundigheid een zonwering geplaatst. Een waaraan we nu nog steeds plezier beleven, zowel bij warmte als bij kou. Kortom, een bedrijf waar je met een gerust hart je bestelling kunt doen.

Aad van der Star

Heel tevreden, goede installatie en prima service.

Ton Tuinenburg

Vriendelijke mensen.top aflevering en montage.

J.C. van Stigt Thans

Vlotte afhandeling van de bestelling. Montage is snel en perfect uitgevoerd. Goede adviezen en kwalitatief mooie en degelijke producten. Heel vriendelijk personeel. Alles is 100% naar wens.

Corrie Schram en Sjanie Stam

Topper, we hebben al heel veel gebruik gemaakt van jullie bedrijf. We zijn dik tevreden.