ZO

May Wilmer-Smits

ZO blij met de producten van ZO schoon
ZO blij met de producten van ZO schoon
Gebruik ze iedere dag zelfs op de camping. Even sprayen ipv emmers met sop zoveel makkelijker. Het milieu consept van Zo schoon spreekt me echter nog het meest aan.

Bas

Zo zo lekker schoon, vrouw blij ik blij

Sietske

Heerlijke handzeep

Corina van der Maas

De ZO producten vinden we heerlijk! Schoonmaken is niet m’n hobby, maar zeker met de keuken-zo-schoon en sanitair-zo-schoon zijn we enorm in ons nopjes! Het maakt de drempel naar schoonmaken... De ZO producten vinden we heerlijk! Schoonmaken is niet m’n hobby, maar zeker met de keuken-zo-schoon en sanitair-zo-schoon zijn we enorm in ons nopjes! Het maakt de drempel naar schoonmaken kleiner. En het is dan ook écht schoon, ondanks dat het in een rap tempo kan!

Jannie Raven

Snel en betrouwbaar

Ria van Haastrecht

Fijne schoonmaakmiddelen, lekkere geur.

Linda

Ik word hier dus heel blij van

Janita

Ik vind de producten erg fijn en zijn super gemakkelijk in gebruik, erg fijn dat er geen vette waas achterblijft! Het scheelt ook een hoop ruimte in de kast dat de flessen hergebruikt kunnen worden... Ik vind de producten erg fijn en zijn super gemakkelijk in gebruik, erg fijn dat er geen vette waas achterblijft! Het scheelt ook een hoop ruimte in de kast dat de flessen hergebruikt kunnen worden en gemakkelijk bijgevuld kunnen worden met water. Ik voelt mij net superwoman tijdens het schoonmaken, zo snel en gemakkelijk zijn de producten in gebruik!!

JC van 't Hof

Uitstekend

Miriam Schuuring-De Speelboot

Geweldige (app) service, gebruik de producten dagelijks door hele huis en praktijk, geen allergische reacties meer, altijd zachte handen, blij gezin!