Dennis

Shabnam vond ik heel goed en geduldig
Stond meteen klaar voor je.

J.

Roel hielp ons door duidelijke kaders te geven en was flexibel wanneer we meer tijd nodig hadden. Communicatie is helder en makkelijk inzichtelijk.

Verboom

Er is van alles mis met de dienstverlening van dit kantoor:
Er is van alles mis met de dienstverlening van dit kantoor:
- Niet gewezen op tijdig overzetten van de kinderbijslag op juiste naam waardoor ter nauwer nood het kindgebonden budget kon worden veilig gesteld
- Bruto netto berekening van de partner alimentatie is fout gegaan: men is vergeten de premie ZVW mee te nemen in de berekening waardoor ik een naheffing van EUR 1570 kreeg
- Hypotheekadvies: 'Stuurt u mij maar de ondertekende concept akte toen dan ga ik ermee aan de slag'. Ik weet niet hoe u dit ziet, maar ik heb behoefte aan een hypotheek adviseur die direct klaar staat zodra ik een bod heb uitgebracht en deze geaccepteerd is. Snel handelen in deze overspannen woningmarkt is essentieel.
- Belastingservice: bureaucratisch, slecht bereikbaar, reageren alleen op emails en dan ook nog kort en onvolledig.
Kortom: 6500 euro betaald voor dienstverlening die op alle gebieden ernstig tekort schiet. Begin er niet aan!

Mellony oosterbosch

Ze is een goede voor mensen die het niet altijd zakelijk willen behouden.ze houdt rekening met je gevoel, en luistert dan ook zakelijk op de juiste momenten en meelevend idem dito ! Heel fijn dit... Ze is een goede voor mensen die het niet altijd zakelijk willen behouden.ze houdt rekening met je gevoel, en luistert dan ook zakelijk op de juiste momenten en meelevend idem dito ! Heel fijn dit zeer tevreden.

M. Korthagen

Rianne heeft veel ervaring, benoemd duidelijk welke weg er gevolgd gaat worden, geeft goed inzicht in de te volgen procedures en ondersteunt daarbij.

Broertjes

Bij vragen snel antwoord En rustige uitleg over alles.

K. Schmidt

Tijdens het kennismakingsgesprek krijg je al een vertrouwd gevoel. De mediator die daarna het werk (eventueel) overneemt staat onpartijdig in het proces, behartigt de belangen van beide kanten, let... Tijdens het kennismakingsgesprek krijg je al een vertrouwd gevoel. De mediator die daarna het werk (eventueel) overneemt staat onpartijdig in het proces, behartigt de belangen van beide kanten, let goed op of er bij één van de kanten (vaak de kant die wankelt) alles goedkomt en/of duidelijk is. Mijn mediator had verstand van zaken en legde alles rustig en netjes uit. Indien ik het niet begreep legde ze het opnieuw uit. Ze gaf mij het gevoel er niet alleen voor te staan, en dat ook ik rechten heb.