S Janki

Zij is goed en probeert met en voor beide partijen mee te denken

John Donners

Mariëlle Smeets-Vermarien heeft ons op een zeer professionele manier benaderd zonder het menselijk "leed" uit het oog te verliezen. We zijn haar hier heel dankbaar voor.

Rick Barnhoorn

Erg snel met reacties, vriendelijk voorkomen. En soms iets chaotisch met aangeleverde documenten. Maar al met al erg goed geregeld.

Lia

Ze heeft ons warm en respectvol door het traject begeleid, ze is rustig, vriendelijk en behulpzaam. We hebben het echt samen gedaan.

Hagen

Fijne Bemiddelaar heeft ons goed door het scheidingsprocer geleid.

Boukje Smeets

De bemiddelaar Marielle heeft ons uitstekend geholpen. Ze had een luisterend oor waar dit nodig was maar was ook zakelijk en to the point. Wij hebben haar hulp als heel prettig ervaren!!

Jessie Martens / Martens-Theeuwes VOF

Ik heb de afwikkeling van onze echtscheiding als prettig ervaren bij Swaas en haar collega’s die hun steentje hebben bijgedragen aan het hele traject. Het was er eentje met een lange adem door... Ik heb de afwikkeling van onze echtscheiding als prettig ervaren bij Swaas en haar collega’s die hun steentje hebben bijgedragen aan het hele traject. Het was er eentje met een lange adem door omstandigheden waar niemand wat aan kon doen dus ontzettend bedankt Swaas voor je geduld in deze zaak. En veel succes gewenst met je mooie beroep!