Boukje Smeets

De bemiddelaar Marielle heeft ons uitstekend geholpen. Ze had een luisterend oor waar dit nodig was maar was ook zakelijk en to the point. Wij hebben haar hulp als heel prettig ervaren!!

Jessie Martens / Martens-Theeuwes VOF

Ik heb de afwikkeling van onze echtscheiding als prettig ervaren bij Swaas en haar collega’s die hun steentje hebben bijgedragen aan het hele traject. Het was er eentje met een lange adem door... Ik heb de afwikkeling van onze echtscheiding als prettig ervaren bij Swaas en haar collega’s die hun steentje hebben bijgedragen aan het hele traject. Het was er eentje met een lange adem door omstandigheden waar niemand wat aan kon doen dus ontzettend bedankt Swaas voor je geduld in deze zaak. En veel succes gewenst met je mooie beroep!

Denise

Swaas is een vakkundige vrouw die betrokken is bij het proces en legt alles zo duidelijk mogelijk uit en neemt de tijd voor je.

Erna Ruijne

Maurice heeft ons goed geholpen, is onpartijdig en kundig.

Gertjan Oomis

Zeer betrokken en legt alles duidelijk uit.

Durk de Boer

Wij hebben een goede ervaring met deze bemiddelaar. Hij gaf goede tips en luisterde goed naar onze wensen. Daar heeft hij netjes alles in een juiste vorm gegoten.