ZONZ

Heel goed

Ziet er goed uit

Erg glimmende plastic

B. Sanz

De levertijd is een grote leugen

Ik heb bewust gekozen voor een product op deze website te bestellen vanwege de 2-3 dagen levertijd. Op de website stond het 'op voorraad' . Echter komen ze later met een e-mail dat eerst twee weken... Ik heb bewust gekozen voor een product op deze website te bestellen vanwege de 2-3 dagen levertijd. Op de website stond het 'op voorraad' . Echter komen ze later met een e-mail dat eerst twee weken zou duren en dan meer dan twintig dagen. Het is makkelijk om de schuld aan de leverancier de geven. Ik ben super ontevreden.

Reactie ZONZ:

Tja, sorry voor dit ene geval waarbij alleen de palen even niet op voorraad waren. In het hoogseizoen met dit mooie weer kan dit (alleen met het product palen) helaas gebeuren. Onze schaduwdoeken... Tja, sorry voor dit ene geval waarbij alleen de palen even niet op voorraad waren. In het hoogseizoen met dit mooie weer kan dit (alleen met het product palen) helaas gebeuren. Onze schaduwdoeken zijn wel op voorraad. Onze excuses dat het zo gelopen is!

Snelle levering met goed advies vooraf gegeven.

Duidelijke informatie op website

Snel en correct

Tevreden klant

Erg snel en kwalitatief goede producten! Pakketjes zijn precies wat je nodig hebt.

Tips & tricks voor bevestiging

Zeer snelle reactie op een eerdere vraag. Snelle levering

Snelle levering en snelle reactie op vragen.

nvt

LABAS

Prima!

Goede bijgeleverde uitleg. prijs-kwaliteitverhouding is O.K.
Zeer goed materiaal. Uitstekend resultaat.
Wij zullen nogmaals producten bestellen bij ZONZ.
met vriendelijke groet...
Goede bijgeleverde uitleg. prijs-kwaliteitverhouding is O.K.
Zeer goed materiaal. Uitstekend resultaat.
Wij zullen nogmaals producten bestellen bij ZONZ.
met vriendelijke groet familie Bik Beckers.

Neen

Ed Jissink

Goede product info; met name de vermelding dat het schaduwdoek voorzien is van een UV filter en op het gehele doek 5 jaar garantie gegeven wordt, heeft voor ons de doorslag gegeven om een bestelling... Goede product info; met name de vermelding dat het schaduwdoek voorzien is van een UV filter en op het gehele doek 5 jaar garantie gegeven wordt, heeft voor ons de doorslag gegeven om een bestelling te plaatsen. Abusievelijk is door mij bij de bestelling een verkeerd product aangeklikt. Toen daar naar geinformeerd werd door mij, werd op attente wijze meegedacht het probleempje opgelost te krijgen.
Verder een prima service dat je de status van de verzending kunt volgen.

wellicht een idee om in een mail niet alleen het nummer van de opdracht te bevestigen, maar ook een overzicht van de bestelling.

Beste heer,
Beste heer,
Elke klant ontvangt na zijn bestelling automatisch een orderbevestiging per email. Helaas is er bij u iets misgegaan. (Als een klant bijv. een verkeerd emailadres invult, dan kunnen wij de order niet bevestigen). Veel plezier met uw aankoop!

Reactie ZONZ:

Tja, we proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Soms is een onderdeel even uit voorraad of hebben we te maken met een feestdag, zoals afgelopen Koningsdag... Maar de klant is en blijft bij ons... Tja, we proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Soms is een onderdeel even uit voorraad of hebben we te maken met een feestdag, zoals afgelopen Koningsdag... Maar de klant is en blijft bij ons altijd... dé koning!