Astrid Rutgers

Wij zijn erg blij en tevreden dat we onze slaapbank van Martin Visser bij ZitGoed &Zo hebben laten restaureren .Het resultaat was prachtig, het is een juweeltje geworden.We zijn goed en vriendelijk... Wij zijn erg blij en tevreden dat we onze slaapbank van Martin Visser bij ZitGoed &Zo hebben laten restaureren .Het resultaat was prachtig, het is een juweeltje geworden.We zijn goed en vriendelijk geholpen.

Esther

Goed geholpen met een prachtige bank!

Karin Bur

Wij hebben een Martin Visser bank bij ZitGoed en Zo gekocht en wij zijn zeer tevreden. Het contact met Wim verliep uitstekend, wij kregen bij vragen via mail of telefoon gelijk antwoord. ZitGoed en... Wij hebben een Martin Visser bank bij ZitGoed en Zo gekocht en wij zijn zeer tevreden. Het contact met Wim verliep uitstekend, wij kregen bij vragen via mail of telefoon gelijk antwoord. ZitGoed en Zo is een aanrader

Zeer vriendelijk, goede service en prachtige spullen

Goede service, vriendelijk, mooie meubels en goed advies.

Maarten Prak

De bank die ik in 2018 heb gekocht was de “aankoop van het jaar”. Prachtig om te zien, heerlijk om op te zitten!

Fam. Amsterdam

Wij hebben een Spectrum BZ 53 bank door Wim Struijk van Zitgoed&Zo laten restaureren. Wim heeft dit op een buitengewone wijze verzorgd, met veel oog voor detail. Communicatie in het gehele traject... Wij hebben een Spectrum BZ 53 bank door Wim Struijk van Zitgoed&Zo laten restaureren. Wim heeft dit op een buitengewone wijze verzorgd, met veel oog voor detail. Communicatie in het gehele traject was daarbij heel vriendelijk en snel. We kunnen iedereen aanraden met Zitgoed&zo in zee te gaan.

Sietze Pen

Begin dit jaar viel ons oog op een Martin Visser bank. Wim Struyck, eigenaar van ZitGoed&Zo, is daarin gespecialiceerd en heeft ons een prachtig exemplaar geleverd. Moest opnieuw worden bekleed. Wim... Begin dit jaar viel ons oog op een Martin Visser bank. Wim Struyck, eigenaar van ZitGoed&Zo, is daarin gespecialiceerd en heeft ons een prachtig exemplaar geleverd. Moest opnieuw worden bekleed. Wim heeft dit geregeld en ons uitstekend geadviseerd.
Later dit jaarhebben wij zelf een Gispen 444 gekocht. Wim heeft deze bank opnieuw laten bekleden, met een prachtig resultaat.
Wij kunnen Wim Struyck van harte aanbevelen. Wij hebben hem leren kennen als een betrokken en uitermate aimabele ondernemer. Afspraak is afspraak. Levering exact op tijd. Bovenal een aardige vent.
Lochem, 28 oktober 2018
Sietze en Ada Pen

selma

Fijne ontvangst de eerste keer al. We kregen alle tijd om rustig voor en nadelen op een rij te zetten van het aanbod. Toen de stof niet op tijd geleverd kon worden, kregen we zelfs een maand een... Fijne ontvangst de eerste keer al. We kregen alle tijd om rustig voor en nadelen op een rij te zetten van het aanbod. Toen de stof niet op tijd geleverd kon worden, kregen we zelfs een maand een bank in bruikleen. De bank die we gekocht hebben is prachtig en zit heerlijk.

Jan Peter Bergfeld

Wim heeft ons goed begeleid. We hebben eerst een aantal stoelen op proef meegekregen en uiteindelijk een gerenoveerde Gispen slaapbank gekocht waar we nog steeds blij mee zijn.