Carl Beukman

Wij hebben een zeer mooie gerenoveerde Artimeta fauteuil gekocht.
Wij hebben een zeer mooie gerenoveerde Artimeta fauteuil gekocht.
Wij zijn hier heel blij mee en de ervaring met ZitGoed & Zo is ons zeer goed bevallen, mede door Wim de eigenaar van deze bijzondere zaak. Ook de prijs / kwaliteit is super! Aanrader.

Tanja

Fantastische kwaliteit materialen, vakmanschap, zeer goede service, heel vriendelijk.

Carolien en Fred uit Den Haag

Vriendelijkheid, deskundigheid, vakmanschap, service, zeer aan te raden. Een zeer nette showroom. Wim neemt alle tijd voor je.
Wanneer we de bank weer zouden moeten bekleden dan gaan wij weer...
Wanneer we de bank weer zouden moeten bekleden dan gaan wij weer naar de fa Wim Struijk toe.

Astrid en Maarten

Wij hebben een hele fijne ervaring. Onze bank is prachtig gerenoveerd. Alles ging vlot en in goed overleg. Wij zijn heel blij met onze vernieuwde bank.

Maria en Peter

Na de zeer goede ervaring bij de aankoop van een Gispen bank, geldt dit ook voor de renovatie van onze Gispen eetkamerstoelen: goed advies, prettig contact, snel reageren en … prachtig resultaat!

JS

Zeer goede ervaring, bank is in perfectie gerenoveerd, afspraken worden nagekomen en prettig contact. Wij zijn zeer tevreden!

Aad

Prima werk geleverd, volgens afspraak en planning

Peter en Maria

Door Wim geleverde gerenoveerde Gispen slaapbank voldoet volledig aan de verwachtingen: is perfect afgewerkt.
Het contact met Wim verliep heel prettig en soepel.
Hij gaf ons reële uitleg...
Het contact met Wim verliep heel prettig en soepel.
Hij gaf ons reële uitleg over de mogelijkheden van stofkeus en over de renovatie van de bank. Kortom: we zijn zeer tevreden.

Nic

Duidelijk, prettig contact, reageert snel, komt afspraken na, oog voor kwaliteit en vakmanschap.