Jacques en Sonja Steenvoorden

We zijn reuze tevreden met onze Gispen zit/slaapbank hij staat prachtig in onze woonkamer. Wim denkt goed mee en is erg vriendelijk bedankt voor de goede zorgen.

Jenneke Klein Geltink.

We zijn zeer tevreden, de Pastoebank is helemaal gerestaureerd, de bekleding is van de bekende Ploeg stof.
We konden ruim kiezen Wim heeft ons in alle vrijheid laten kiezen en zich aan zijn afspraken gehouden. De bank is een aanwinst in onze kamer

Che

Door corona tijd hebben we het hele traject digitaal kunnen doorlopen.
Door corona tijd hebben we het hele traject digitaal kunnen doorlopen.
Op al mijn vragen werd snel en compleet toegelicht antwoord gegeven, zodat ik een volledig beeld had en daarop mijn keuze kon baseren.
Geweldige service en zelfs snelle levering.

Marga Purvis

Wij hebben 2x een Martin Visser bank bij hen gekocht; superpersoonlijke benadering en erg goede kwaliteit en service!

Theo Willemsen

Komt afspraken, adviseert en denkt mee, en levert een goed product

Jane de Jonge

Een bank is niet zomaar iets wat je aanschaft. Je wilt dat deze niet alleen mooi oogt maar ook het zitcomfort biedt waar je naar op zoek bent. ZitGoed & Zo heeft mij met kennis en advies ondersteund... Een bank is niet zomaar iets wat je aanschaft. Je wilt dat deze niet alleen mooi oogt maar ook het zitcomfort biedt waar je naar op zoek bent. ZitGoed & Zo heeft mij met kennis en advies ondersteund om tot de juiste keuze te komen. Niet alleen betreffende de bank die ik heb aangeschaft maar ook de stof, de vulling en het onderhoudt. Mijn Gijs van der Sluis bank is getransformeerd naar nieuwstaat. De communicatie is erg prettig, de service goed en de hoeveelheid keuze die je hebt is meer dan voldoende. Absoluut een aanrader om een bank of fauteuil aan te schaffen of voor refurbishing heen te brengen. Je merkt aan alles dat er passie voor deze tijdloze ontwerpen is en dat zie je terug in het eindresultaat. Nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking.

Deborah

Het contact met Wim liep heel soepel, en ik ben zeer tevreden over mijn opnieuw gestoffeerde Martin Visser slaapbank en fauteuils. Het is weer als nieuw, werkelijk te gek! De bezorgservice werkte... Het contact met Wim liep heel soepel, en ik ben zeer tevreden over mijn opnieuw gestoffeerde Martin Visser slaapbank en fauteuils. Het is weer als nieuw, werkelijk te gek! De bezorgservice werkte ook heel goed voor mij en verliep vlekkeloos.

Frans en marjet raadschelders

We zijn zeer tevreden over ZitGoed & zo.
We zijn zeer tevreden over ZitGoed & zo.
Wim heeft ons goed geholpen en dacht tot in details mee met ons over het stofferen en opknappen van onze oude gispen bank en stoelen. We zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat.

ZitGoed en Zo heeft een kleine collectie vintage design meubelen, die opnieuw gestoffeerd/gerenoveerd worden afgeleverd. Eigenaar Wim heeft een persoonlijke benadering en denkt opeen prettige manier... ZitGoed en Zo heeft een kleine collectie vintage design meubelen, die opnieuw gestoffeerd/gerenoveerd worden afgeleverd. Eigenaar Wim heeft een persoonlijke benadering en denkt opeen prettige manier mee, dat is goed bevallen. Als resultaat van het bezoek aan ZitGoed en Zo staat een hele mooie bank in onze kamer!