Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

P. van Klaveren-Raaijmakers

ZitOptimaal mooie meubels op papier, prima advies. Jammer, dat je maar op één locatie echt kunt proefzitten.

Van Houwelingen

Zitspecialist was een correcte en vriendelijke man met kennis van zaken. Wij hebben geen bestelling geplaatst en kunnen niet oordelen over levering of kwaliteit.

Verhage

We hadden na een bezoek van de verkopen 2 banken gekocht uiteindelijk bleken deze niet aan onze verwachtingen te voldoen we toen naar de winkel gegaan en dat zeer netjes geholpen en er is... We hadden na een bezoek van de verkopen 2 banken gekocht uiteindelijk bleken deze niet aan onze verwachtingen te voldoen we toen naar de winkel gegaan en dat zeer netjes geholpen en er is meegedacht naar een oplossing die voor beide partijen naar tevredenheid was, we moeten de andere banken natuurlijk nog binnen krijgen maar ga ervan uit dat dit goed komt. Dus als alle uiteindelijk zoals beloofd tot een goed einde wordt gebracht alle complimenten voor de oplossing aangedragen door de verkoper

A. van de Vondervoort

Na de reis deed een ontvangst met koffie goed. In alle rust kregen we informatie, demonstratie en konden we de bank zelf testen.

Sessink

Naar ons gevoel is mijn vader een belachelijk dure stoel 'aangesmeerd'. De levertijd zou 6 weken bedragen maar is ruim overschreden!! Bedrijf is per telefoon niet bereikbaar. Stoel vandaag eindelijk... Naar ons gevoel is mijn vader een belachelijk dure stoel 'aangesmeerd'. De levertijd zou 6 weken bedragen maar is ruim overschreden!! Bedrijf is per telefoon niet bereikbaar. Stoel vandaag eindelijk geleverd: verkeerde kleur, verkeerde poot en oude stoel ondanks afspraak niet meegenomen!

Kwaliteit en levering kan ik niet beoordelen want ik heb nog niets

Telefonisch zeer moeilijk te bereiken. Toonzaal bezocht om me te overtuigen van de kwaliteit die u levert. Stoel die ik wil was niet in de toonzaal aanwezig. Toch stoel besteld in het vertrouwen dat... Telefonisch zeer moeilijk te bereiken. Toonzaal bezocht om me te overtuigen van de kwaliteit die u levert. Stoel die ik wil was niet in de toonzaal aanwezig. Toch stoel besteld in het vertrouwen dat ik heb in de zitspecialist die mij thuis bezocht.

Jw broere

Heb geen enkele ervaring met het bedrijf

H. Impelmans

Zeer positief goede vertegenwoordiger