Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

DM

De stoel die ik graag wilde zit niet in het assortiment

J. Koopman

Prettig, maar wel heeel toevallig dat ik korting kreeg aangeboden toen ik meldde eerst rustig na te willen denken over de prijs. Ik ga er vanuit dat dat toeval was. Over de kwaliteit van de stoelen... Prettig, maar wel heeel toevallig dat ik korting kreeg aangeboden toen ik meldde eerst rustig na te willen denken over de prijs. Ik ga er vanuit dat dat toeval was. Over de kwaliteit van de stoelen kan ik niets zeggen, want ik heb mijn stoel nog niet. Daarom heb ik daar heel laag ingevuld, want overslaan ging niet. Ditzelfde geldt voor de vraag over de levering, aangezien die pas over enkele maanden zal plaatsvinden.

Ton Megens

Prettig gesprek met veel invoelvermogen..

Wilma Rissenbeek

Op zich ben ik tevreden, alleen is mij beloofd (nadat ik 2x heb moeten vragen) dat ik jullie catalogus toegestuurd zou krijgen. Ondanks mijn nogmaals via mail, niets ontvangen

Jacques Germain

Adviseur kwam langs ondanks voorgesprek met bedrijf dat niets koop zonder te ervaren hoe een stoel zit. Beetje jammer van zijn tijd

Hennie Belien

Snelle reactie na toezending Brochure

Van den Akker

We hadden helaas veel pech met de levering,vd sta op stoel, die 7 mnd duurde en toen nog niet goed was, maar we hopen dat het goed komt....ze doen hun best....

Fam. C.

Gesprek met de zitspecialist goed verlopen, antwoorden op vragen en zelfs beter advies qua stoel.