Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

Loes Schut

Prettig gesprek. Nam alle tijd.

lei lodiers

Zeer vriendelijk en goede uitleg over alle opties

fam

Prettig geholpen ze nemen de tijd voor je

Marion Vogel

Advies ging snel, wist goed alle ins en outs zoals hieronder genoemd te vertellen, heeft ervaring is prettig.

Gerrit Smit

Goede voorlichting en achteraf zijn dingen ook bespreekbaar.

M.Diphooren

Over de kwaliteit van de stoel kan ik nog niets zeggen. Ik heb hem nog geen week. Maar de kinderlijke verkoop methode had mij al wakker moeten schudden. "Even mijn manager bellen of ik wat aan de... Over de kwaliteit van de stoel kan ik nog niets zeggen. Ik heb hem nog geen week. Maar de kinderlijke verkoop methode had mij al wakker moeten schudden. "Even mijn manager bellen of ik wat aan de prijs mag doen" goed ik ben er ingetrapt. Wat wij daarna meemaakten is bar en boos. Twee maanden na aankoop kregen we een telefoontje dat de eerste termijn van één van de 2 stoelen niet was betaald. Ze wilden met de productie beginnen maar eerst moest het geld 1050 euro binnen zijn. Ter goeder trouw dit direct overgemaakt. 3 dagen later bleek dat moeder de aanbetaling al had gedaan twee maanden daarvoor. Wat daarna gebeurde heeft niets met klantvriendelijkheid te maken. Kort gezegd beloven deden ze alles, het zou teruggestort worden. Helaas tot aan vandaag nooit iets ontvangen. Gesprek met arrogante directeur lost ook niets op. Bedrijf dus met allemaal smoesjes en uitvluchten, de klant met veel stress achterlatend. Voor ons gevoel de stoelen veel te duur betaald, veel stress geen begrip, wel beloven,zelfs schriftelijk, niets nakomen. Twee keer een betaling van€ 1.50 ontvangen. Op 3 mei en daarna op 3 juli. Nooit een telefoontje in die twee maanden gehad dat ze het geld niet konden plaatsen of zo. Nee gewoon bellen en nog eens ontvangen en dat vervolgens weigeren terug te storten onder het mom: “Meneer, wat denkt u wel, dat wij niets anders te doen hebben. Wij kunnen niet zomaar een betaling doen. Wij zijn een groot bedrijf” Niet tegen op te boksen.Oja, wilt u de opdracht cancelen betaalt u 50% van de opdracht volgens contract…” Gelukkig zijn er veel meer WEL betrouwbare bedrijven.Laat dit een waarschuwing zijn.

Wat vooraf ging en ook naar Zitoptimaal verzonden is:
Review van bestelling ZITOPTIMAAL voor nr. 2021-04-00093 ad € 4.200,-- en nr. 2021-04-00091.ad. € 3.300,--.
Feiten:
Opdracht 0093 was van mevr. H. en 0091 van M. Voor beiden is een voorschot overgemaakt op 3 mei 2021 van 25% van het overeengekomen bedrag.Op 5-7-2021 reclameerde Nick namens de fin.adm van Zitoptimaal dat geen bedrag was ontvangen van mevr.H.. Het zou gaan om € 1.050,--. Ik heb in (toen nog) goed vertrouwen gezegd dat ik het over zou maken van mijn eigen rekening,omdat ik mevr H (schoonmoeder) op dat moment niet kon bereiken. Een en ander is ook geschied en door Zitoptimaal verwerkt en bevestigd.Afgelopen weekend was mevr. H bij ons en vertelde dat het geld wel degelijk was overgemaakt. Bij controle klopte dat ook. Daarna kwam alles op gang.Via de mail bracht ik Zitoptimaal van het gebeurde op de hoogte. Reactie we hebben het zo druk het kan wel 5 dagen duren.
Dat geeft vertrouwen zeg. Een standaard mailtje zonder enig respect voor de klant. Het is namelijk niet gelezen. Je bent toch maar een nummer.
De reacties die daarop binnen kwamen slaan werkelijk nergens op.
Toen dinsdagmorgen bleek dat het tot niets leidde heb ik toch maar eens de telefoon gepakt.Resultaat elle lange discussie over wat er fout gegaan kan zijn bij de klant (ik dus). Klopt een fout ordernummer vermeld 00091 ipv 0093. De administratie werd op een andere plek gevoerd, het hoofd was inmiddels vertrokken en ze waren nieuwe mensen aan het inwerken etc.etc. Argumenten waar ik als klant niets mee van doen heb.Waarom is een storting van ruim 1000 Euro van 3 mei op 5 juli 2021 nog steeds niet uitgezocht.
Het is zo simpel. De order van € 4200,-- moet makkelijk boven water te toveren zijn. Dus die € 1050 is gewoon administratief zoek. Vervolgens blijkt een order van 3 mei pas op 5 juli in bewerking te komen. In die tussentijd geen aanmaning ontvangen of helemaal niets.
Met andere woorden ZITOPTIMAAL is voor mij ZITMIJHELEMAALNIETLEKKER.
Het laatste wat ik vernomen heb is: “We gaan het uitzoeken, meneer.”“U hoort nog van ons.” Ben benieuwd. Het is nu 15 uur en ik heb nog niets gehoord.Ik ben voorlopig wel € 1.050,-- lichter.
Zou eigenlijk het liefst het geld terugeisen en de opdrachten cancellen. En zij maar schrijven “voor vragen kunt u contact opnemen per e-mail”Voor antwoorden moet u misschien wel weken wachten.

Evelienvledder

Zeer prettig

Zeewolde

Hartelijk welkom geheten door Rudolf, goede uitleg.