Adviesgesprek met zitspecialist
7.8/10
5.4/10
De kwaliteit van onze stoelen/banken
6.6/10
7.4/10

M.S.H. Ritzen

Zie kassa van 22 jan. 2022, jullie gaan goed met klanten pm, schaam jullie.

Peter

Vreemd dat hier alleen positieve review staan,terwijl kassa aantoont dat er heel veel niet klopt en afspraken niet worden nagekomen,dus niet mee in zee gaan.

Lagrouw-Bakker

Uw adviseur had beloofd dat hij N.A.v. zijn bezoek de order met daarin de diverse afmetingen van de stoel zou opsturen of mailen zodat mijn neef mee kan kijken of alles. klopt.
Tot nog toe heb...
Tot nog toe heb ik hier nog niets van ontvangen en daarom kan er niet onderhandeld worden.

Met vriendelijke groeten,

N.C. Lagrouw-Bakker

Helena Vesela

The worse experience ever. We are waiting for our sofa since end of July. Absolute lack of communication, ignoring our letter, answering only when they realising it could be problem for them, never... The worse experience ever. We are waiting for our sofa since end of July. Absolute lack of communication, ignoring our letter, answering only when they realising it could be problem for them, never call you back after repeating reassuring they will. Company has no one concrete name on their website, you will not get contact to manager, supervisor, anyone with responsibility beyond sales man, which is Nick and who reluctantly select what he will answer from your emails and who will write very positive review on his own company after lots of disappointing reviews from unsatisfied customers. Shame. Now we have been informed, our sofa will be delivered 12th week, which is in March, which is 8 months from order and we don't trust any more. They ignoring our complains and termination of contract, only sending emails with info about our "fantastic sofa" will be delivered. STEP AWAY FROM THIS COMPANY OR HAVE GOOD LAWYER!!!

Ine

Goed advies gekregen

Rosella bethram

Vakkundige mensen en mooie kwalitatieve producten

Zit Optimaal

Mijn ervaring is goed, vraag kwaliteit van stoelen en banken kan ik geen oordeel over geven. moet ik nog ervaren. Het contact met Corné was prettig.

Gerard van de Camp 5351 EC 20 BERGHEM

Heb wel de indruk, dat men erop uit is om nog voor de zitspecialist weg is, de klant min of meer forceert om snel toe te happen op het aanbod, wat gesteld is!!! Zo niet, gaat het gesteld aanbod... Heb wel de indruk, dat men erop uit is om nog voor de zitspecialist weg is, de klant min of meer forceert om snel toe te happen op het aanbod, wat gesteld is!!! Zo niet, gaat het gesteld aanbod meteen overboord.