tychotjeuh

Goede kwaliteit producten! soms wel prijzig

goed en mooi vuurwerk!

Robin Bosman

Geen echte ervaring. Vorig jaar op verkoopdag gekocht nu voor de eerste keer besteld. Wel jammer dat er orderkosten berekend worden. Andere bedrijven doen dit niet. Overig prijzen zijn gelijk.

Gewoon goed vuurwerk.

Jannn

Vreemd dat je verwerkingskosten betaald voor een geautomatiseerde bestelling en dat je verplicht bent bij een online bestelling een plastic tas af te rekenen waar je cakeboxen niet eens in blijken... Vreemd dat je verwerkingskosten betaald voor een geautomatiseerde bestelling en dat je verplicht bent bij een online bestelling een plastic tas af te rekenen waar je cakeboxen niet eens in blijken te passen en je de dozen los mee neemt.

Cakeboxen gaaf

SA

Niet blij met het feit dat je bij het afhalen een soortgelijk product in je handen krijgt geduwd met het excuus dat het precies dezelfde effect heeft als het product wat online beschreven staat..... Niet blij met het feit dat je bij het afhalen een soortgelijk product in je handen krijgt geduwd met het excuus dat het precies dezelfde effect heeft als het product wat online beschreven staat.. later kom je er achter dat het product wat je gekregen hebt bij de intratuin ruim €15 goedkoper blijkt te zijn (€60) en dat je voor het verwachte product €85 hebt betaald dat is gewoon niet eerlijk sorry.

Wel snel geholpen.

Alexander

Netjes op tijd besteld. Bij afhalen is de helft er niet en krijg ik vevangend vuurwerk. Ga hier nooit meer heen!

Yuri

Al jaren klant. Altijd zeer tevreden geweest. Tot dit jaar. Vraag gesteld waarom dit jaar geen gratis vuurwerk bij een grote bestelling? Het antwoord was dat ze er voor hebben gekozen de prijzen... Al jaren klant. Altijd zeer tevreden geweest. Tot dit jaar. Vraag gesteld waarom dit jaar geen gratis vuurwerk bij een grote bestelling? Het antwoord was dat ze er voor hebben gekozen de prijzen laag te houden ipv gratis vuurwerk en je het uiteindelijk toch zelf betaald. Na wat onderzoek blijkt hier niets van te kloppen. Hoe er daarna op gereageerd wordt is verre van klantvriendelijk en staat niet in verhouding met wat ik van Zena gewend ben. Ik denk serieus dat dit de laatste keer is geweest dat ik bij Zena vuurwerk heb besteld. Spijtig dat een gerenomeerd bedrijf een klant zo probeert af te schepen.

Begrijp me niet verkeerd. Het vuurwerk is super!!!! Maar het is allemaal al duur genoeg en ik snap dat ze een commercieel bedrijf zijn, maar je kan te ver gaan met geld willen verdienen. Begrijp me niet verkeerd. Het vuurwerk is super!!!! Maar het is allemaal al duur genoeg en ik snap dat ze een commercieel bedrijf zijn, maar je kan te ver gaan met geld willen verdienen.
Hebdan iig het fatsoen een klant een eerlijk verhaal te geven

Leonneke

Super! Ik bestel al jaren hier. Mooi en goed vuurwerk!

Goeie service, goeie prijs en goeie kwaliteit

adrie bruijn de

Verstand van vuurwerk

prima aanbevelingen

merlijn games

goed vuurwerk

Fortuin

Vorig jaar per ongeluk een dummy gekregen kan gebeuren met die drukte,vandaag wil ik nieuw vuurwerk halen meestal rond de 500 euro en dacht neem een paar stuks van de dummy mee en meld het en krijg... Vorig jaar per ongeluk een dummy gekregen kan gebeuren met die drukte,vandaag wil ik nieuw vuurwerk halen meestal rond de 500 euro en dacht neem een paar stuks van de dummy mee en meld het en krijg wel een nieuwe of een excuses op zijn minst!!! Maar niks van dat alles zeer slechte service en dan druk ik me nog zacht uit!!! Mij zien ze me daar niet meer