damy van rooden

Top bedrijf !

alles !

Roy Berkhout

Duidelijke website en overzichtelijke webshop. Helaas niet alle producten uit de folder ook bestelbaar maar na contact met de Zena klantenservice blijkt dat elke locatie zelf zijn/haar keuze voor... Duidelijke website en overzichtelijke webshop. Helaas niet alle producten uit de folder ook bestelbaar maar na contact met de Zena klantenservice blijkt dat elke locatie zelf zijn/haar keuze voor producten mag bepalen en Middenmeer had er voor gekozen de 100.000 niet bestelbaar te maken. Jammer!

Mooi is de overzichtelijke wijze van bestellen, betalen en orderbevestiging. Snelle klantenservice zelfs op zaterdag! website met foto's en/of filmpjes van de producten. Echt geweldig want zo wordt... Mooi is de overzichtelijke wijze van bestellen, betalen en orderbevestiging. Snelle klantenservice zelfs op zaterdag! website met foto's en/of filmpjes van de producten. Echt geweldig want zo wordt het maken van de keuze een stuk eenvoudiger. De prijzen zijn gewoon met korting ipv extra ongevraagd vuurwerk bij je bestelling. Datum en tijd aanduiding voor het afhalen in Middenmeer!

Wilco Kooiman

Uitstekend bedrijf, mooi overzichtelijk, mis alleen mijn gratis vuurwerk bij een bepaald bedrag

Gregor

Kwalitatief uitstekend vuurwerk

erg prettig dat er filmpjes bij de potten staan; dan zie je meteen wat je in huis haalt

Abram

Hiervoor ging ik naar Stellendam, maar die zijn gestopt met verkopen. Nu kom ik al 4/5 jaren tijdens de vuurwerkverkoop en ik geniet telkens weer als ik de showroom zie. sinds ze de zena-producten... Hiervoor ging ik naar Stellendam, maar die zijn gestopt met verkopen. Nu kom ik al 4/5 jaren tijdens de vuurwerkverkoop en ik geniet telkens weer als ik de showroom zie. sinds ze de zena-producten verkopen is de prijs-kwaliteit verhouding alleen maar beter geworden. Zeker omdat ze altijd hele goede aanbiedingen hebben maakt dat het een hele goede plek om je vuurwerk te halen.

Als ik met mijn vader siervuurwerk ga kopen kopen wij het altijd bij Holland vuurwerk onder de afdeling Zena vuurwerk. Ik heb al jarenlang een hele goede ervaring met dit vuurwerk en omdat het... Als ik met mijn vader siervuurwerk ga kopen kopen wij het altijd bij Holland vuurwerk onder de afdeling Zena vuurwerk. Ik heb al jarenlang een hele goede ervaring met dit vuurwerk en omdat het redelijk om de hoek ligt is het de moeite waard. Want als je geld uitgeeft wil je de beste prijs-kwaliteitverhouding hebben.

Benjamin Korpershoek

Goed maar vind dat er gezien het bedrag waarvoor ik altijd bestel er wel wat gratis potten bij mogen €800,- vuurwerk besteld dan mag je wel wat extra's weggeven jullie verdienen er dik zat aan... Goed maar vind dat er gezien het bedrag waarvoor ik altijd bestel er wel wat gratis potten bij mogen €800,- vuurwerk besteld dan mag je wel wat extra's weggeven jullie verdienen er dik zat aan namelijk

JH

Overzichtelijke website, duidelijke omschrijving. helaas werken veel filmpjes niet van het vuurwerk

overzichtelijk, makkelijk

Vuurwerkfanaat

Met dit afhaalpunt nog geen ervaring; voorgaande jaren steeds Delft als afhaalpunt gekozen alwaar steeds prima ervaringen.

Arno

Heel jammer dat ik mijn lidmaatschap bij Zena niet in nederland kan gebruiken!

Meestal mooi en goed vuurwerk

erwin

Goed en kwalitatief goed vuirwerk, ennook nog niet te duur. een goed begin voor het nieuwe jaar :-)

website overzichtelijk en makkelijk in bestellen