piet

De ervaring met dit bedrijf is zeer courant. Alleen zou er wel wat verbeteringen kunnen gedaan worden aan de vuurwerk verkoop site, namelijk dat je niet zo lang de tijd hebt om je bestel lijst in te... De ervaring met dit bedrijf is zeer courant. Alleen zou er wel wat verbeteringen kunnen gedaan worden aan de vuurwerk verkoop site, namelijk dat je niet zo lang de tijd hebt om je bestel lijst in te vullen. En als je dan met de producten bezig bent om te bekijken en te bestellen zit er een bepaald tijdslimiet aan verbonden en dat vind ik als particulier dood zonde.
Maar voor de rest wil ik nog even toevoegen dat het prima producten zijn en geweldige prijzen en kortingen. Kortom hoop ik nog vele jaren zaken te kunnen doen samen met Zena.

RphWF

Nog geen persoonlijke ervaring mee, maar handig als je bij familie in Hapert oudejaarsdag gaat vieren.

De filmpjes zijn erg prettig, zodat je verschillende shows op elkaar aan kan sluiten. Voor elk wat wils.

Diana Desse

Prima service goed geregeld netjes verpakt.

Lennart Lam

Goede service
goede website
goed vuurwerk

makkelijk werkende site

Vuurwerk liefhebber

Erg klantonvriendelijk om orderkosten in rekening te brengen. Er wordt voldoende marge gemaakt door de verkoper om dit voor eigen rekening te nemen. Plastic tas heb ik niet nodig maar wel verplicht... Erg klantonvriendelijk om orderkosten in rekening te brengen. Er wordt voldoende marge gemaakt door de verkoper om dit voor eigen rekening te nemen. Plastic tas heb ik niet nodig maar wel verplicht af te nemen.... Ik ben dit niet van Zena gewend!!

SJon van de brom

Wat een top bedrijf! Ik heb een hekel aan in de rij staan! En dat gedeelte halen jullie helemaal weg voor mij!

De videos erbij zijn echt top zo weet je wat je koopt!

Pols

Vorig jaar kon ik na bestellen en betalen de kracherblitz 01261 niet meer krijgen, daar was ik erg zuur van hoop dat het dit jaar wel goed komt. ( niet van ZENA, wel in jullie folder )
Dit...
Dit jaar kan ik de SHELL KIT 01604 op de site niet vinden om te bestellen. ( staat wel in jullie folder )

Duidelijke folder, mooie filmpjes.

Zander

Goed vuurwerk (voor zover ik daar iets over kan zeggen). Webshop is degelijk, zonder franje. Afhalen bestelling gaat snel, geen wachtrijen.

Jansen

Gied en serieus bedrijf

Goede webshop met duidelijke filmpjes