Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Viënna Starmans

Verschrikkelijke firma nooit meer!!!!

J.Rutten

Prima geholpen

Heb geen bedrijf

De verkoopster spreken niet waarheid

boosten p

Tevreden over het personeel en over de afhandeling tot nog toe

W.t Wouters

Ondanks ik veel verhalen heb gehoord over woonsquare die niet allemaal positief zijn zoals slechte banken die snel kapot gaan en slechte behandeling kwa oplossingen zoeken en een lange levertijd die... Ondanks ik veel verhalen heb gehoord over woonsquare die niet allemaal positief zijn zoals slechte banken die snel kapot gaan en slechte behandeling kwa oplossingen zoeken en een lange levertijd die ver buiten de afgesproken datums gaat hebben we toch de stap gezet er te gaan kijken en dit is wat ik en mijn partner ondervonden hebben het is een Mooie nette winkel zeer overzichtelijk
en ruim ingedeeld kwa loop pad zeer vriendelijke verkoper die netjes komt vragen of ik een rondje wil lopen of meteen hulp zoek heb gezegt loop even een rondje hij bood meteen koffie aan en kwam die brengen tijden ons verkennings rondje toen ik om hulp vroeg dacht hij meteen mee en luisterde aandachtig naar mijn verhaal over wat ik zoek en nodig heb en zijn samen met een mooie optie gekomen die aangekocht is geworden nu hopen dat alles goed verloopt en er niks van die verhalen waar is

Esmee Rademackers

Goed!

o.mosselman

Zeer goede ervaring koop daar al jaren

Truus Versteegt-Fredrix

Goede service, perfect geholpen.