Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Dave Smout

Super niet opdringerig eerlijk goede prijs kwaliteit verhouding

Rinzema

Goede service, lekker gebakje. Een mooie bank gevonden!

van der Zalm

Een genot om hier te shoppen!!!

Joep Vermeer

Vrijdag 14-04-2023 onze meubelen afgehaald bij het distributiecentrum Rijen waar we door wat problemen met de pinpas uitstekend zijn geholpen.
Thuis gekomen en de meubels uitgepakt werden we...
Thuis gekomen en de meubels uitgepakt werden we net weer zo blij als in de Woonsquare winkel in Oosterhout waar we op en in een zeer gezellige sfeer goed zijn voorgelicht en geholpen door de twee medewerkers aldaar. in alle gemak en rust onder het genot van een koopje koffie kun je daar relaxts rondlopen en kijken zonder gelijk een verkoper hijgend in je nek te hebben, na onze keuze en wensen was de koop zo gesloten. ook de snelle levering beviel ons erg goed, Wat ons betreft Woonsquare Oosterhout een dikke vette plus en zeker een aanrader om daar eens binnen te lopen voor mooie en goed betaalbare meubelen.

Joep & Sylvia uit Tilburg

C. Otto

Positief. Geen agressieve verkopers. Je kan rustig je ding doen. En wanneer nodig, goede hulp. En prima verkopers(opleiding)😉👍. Want bankstel verkocht. 🤗

Jennifer

Fijn geholpen, goede service.

J.F. van der Pluijm

Niets mis mee , vriendelijk en vakkundig personeel en keurig geholpen en lekkere koffie ( volgens mijn zwager).

Leo b

Gewoon goed geholpen en alles lekker vloot prima was hwt maar overal zoe

Angel

Goed geholpen (boxspring)alleen jammer dat bezorgen blijkbaar niet verder gaat als achter de voordeur dit was echter in de winkel dus niet gezegd op mijn vraag of alles dan boven gebracht werd en in... Goed geholpen (boxspring)alleen jammer dat bezorgen blijkbaar niet verder gaat als achter de voordeur dit was echter in de winkel dus niet gezegd op mijn vraag of alles dan boven gebracht werd en in elkaar gezet zou worden gelukkig aardige bezorgers die het alsnog boven gezet hebben en uiteindeljk zelf in elkaar gexet

HJ Visser

Goed en behulpzaam