Bereikbaarheid showroom
Persoonlijke aandacht
Showroom
Collectie meubelen

Woonsquare

We zijn top geholpen denken goed mee en ook nog verwent met koffie en gebak super fijn bedrijf en mooie collectie

Pols

Verkeerde kleurstaal bij de stoelen gelegd.
Veel te hoge leveringskosten, pas toen we weer weg wilde gaan, hebben ze de kosten verlaagd.

Jeanne Kapitein

Prima !

Melanie vissers van Ginneken

Woonsquare is altijd zo fijn! Fijne winkel hele aardige mensen je wordt goed geholpen en totaal niet opdringerig wat vaak bij andere meubel zaken wel zo is! Goede kwaliteit! En goede prijs voor wat... Woonsquare is altijd zo fijn! Fijne winkel hele aardige mensen je wordt goed geholpen en totaal niet opdringerig wat vaak bij andere meubel zaken wel zo is! Goede kwaliteit! En goede prijs voor wat je krijgt! Ben zeer tevreden en koop altijd mijn banken en bed bij jullie! En dat gaat zeker niet veranderen 🥰🙏🏼

G.h v Vugt

Goed geholpen door verkoper
Was snel geregeld

Wildhagen

Mooie winkel met ceel keus

Wolthers

Ja, ik ben tevreden. Denk dat de fauteuils, die ik kocht value for money is !
Ja, ik ben tevreden. Denk dat de fauteuils, die ik kocht value for money is !
De verkoopster liet mij echter stalen zien waarmee de stoel in het krantje stond: ongeloofwaardig, zo dun als een laken, zal misschien een afdichtstof voor de onderkant van banken zijn...., maar geen stoffering voor fauteuils.

Gonnie Schets

Prima , aardige heer , met geduld !!